Gavekort Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 jaja jeg blåser i hva du liker.. jeg vil hære hva han liker! du viker bare negativ! 9503116[/snapback] Da kan jeg vise den positive siden: Det er gøy å spille simple flash/java spill på gratis sider (pass på hvilke sider) Det er gøy å gå i spillarkivene dine å finne et gammelt spill, og få litt flashback! Finn en gammel data og mekk litt på: overklokk, test hackeprog, henge innpå virus sider og popups osv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har det likedan nå, og da pleier jeg alltid å organisere all musikken min og ordne på alle taggene og filnavnene så alt blir riktig. Og det går jo generelt ann å rydde opp og organisere litt på PC-en. Det er utrolig godt tidsfordriv og resultatet vil glede deg! *Rydde litt opp på skrivebordet med bakgrunnen jeg ikke kan se pga. alle ikonene* =) Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg digger å drive med html mens jeg hører på musikk når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Aellz Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Hva med å bare henge på forumet her? hehe... men ja.. jeg også sliter av og til med hva jeg skal gjøre, som feks nå.. noen andre nyttige tips? Endret 28. november 2007 av VetatioN Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Prøv denne siden her: http://www.howstuffworks.com/ Har slått av noen timer på denne siden Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 www.diskusjon.no er en fin side hvor du har nok å gjøre resten av livet Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 www.diskusjon.no er en fin side hvor du har nok å gjøre resten av livet Warning! May cause irreversible social damage? ^^ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Freecell. Spiller sånn 100-150 runder i uka. Sykt, men sant. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg skjønner ikke hva man skal gjøre i FreeCell jeg Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Hackordie.moo.no kan jo være kjekt til tider, viss du kommer ett stykke. Lærer en del, det er kjekt og det er store utfordringer. Lykke til! Endret 29. november 2007 av frinder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå