4MB Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hallo! Sitter og kjeder meg ganske mye akkurat nå, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til noe kult å gjøre på PC-en. Bare noe å holde på med.. EDIT: Vet ikke om jeg feilpostet eller ikke. Fant ikke noe passende. Jeg beklager i så fall. Endret 15. september 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hallo! Sitter og kjeder meg ganske mye akkurat nå, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til noe kult å gjøre på PC-en. Bare noe å holde på med.. 9502932[/snapback] du kan laste ned de gratis spillene som søstersiden gamer.no har lagt ut eller hva med trackmania nations? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 redigere bilder med photoshop. du kan sikkert laste ned en trial versjon en plass Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hallo! Sitter og kjeder meg ganske mye akkurat nå, så jeg lurte på om noen hadde noen tips til noe kult å gjøre på PC-en. Bare noe å holde på med.. 9502932[/snapback] du kan laste ned de gratis spillene som søstersiden gamer.no har lagt ut eller hva med trackmania nations? 9502943[/snapback] Trackmania spiller jeg, men blir litt lei etterhvert Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Når man ikke har flere ting man kan gjøre på en PC så sitter man for mye der Eller så har man ikke nok kunnskaper for å gjøre noe der(bimbo jenter), eller så mangler man bare fantasi. Du kan spille http://www.jellybattle.com/ Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 redigere bilder med photoshop. du kan sikkert laste ned en trial versjon en plass 9502944[/snapback] Tja.. har et lignende Photoshop prog(nei, ikke Paint :!: ), men har funnet ut at jeg suger kraftig i bilderedigering . Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hvis du har photoshop så går du på filter og liquifi tror det er sånn det skrives og da kan du strekke på anskitet og gjøre nesen større osv det trengs det ingen redigerinkunnskap om. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hvis du har photoshop så går du på filter og liquifi tror det er sånn det skrives og da kan du strekke på anskitet og gjøre nesen større osv det trengs det ingen redigerinkunnskap om. 9502989[/snapback] Da har du veldig lite å gjøre..... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hahaha vis du kjeder deg ja.. skaff deg cs da vel? lær programering? lag en hjemmeside? snakk med folk på msn? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) hahaha vis du kjeder deg ja.. skaff deg cs da vel? lær programering? lag en hjemmeside? snakk med folk på msn? 9503033[/snapback] Kan jeg piske deg litt? Cs. Bæsj å spille når du kjeder deg, bedre når du er med kompiser læring av Programmering: da sovner du, derimot programmering er gøy (da trenger du grunnleggende kunnskaper) Hjemmeside: det samme som programmering. Msn: Det er da greit, men ikke så gøy Endret 15. september 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 læring av Programmering: da sovner du, derimot programmering er gøy (da trenger du grunnleggende kunnskaper) Kommer an på instillingen du har. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hahaha vis du kjeder deg ja.. skaff deg cs da vel? lær programering? lag en hjemmeside? snakk med folk på msn? 9503033[/snapback] Kan jeg piske deg litt? Cs. Bæsj å spille når du kjeder deg, bedre når du er med kompiser læring av Programmering: da sovner du, derimot programmering er gøy (da trenger du grunnleggende kunnskaper) Hjemmeside: det samme som programmering. Msn: Det er da greit, men ikke så gøy 9503077[/snapback] jaja jeg blåser i hva du liker.. jeg vil hære hva han liker! du viker bare negativ! Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Som jeg skulle sagt det selv, Bob_mafia :!: Har CS, men det er døøvt(nå). Trackmania kan jeg spille i 30 mins kanskje, før jeg blir lei^^(hvertfall banene på de norske serverne). Hmm.. Laster ned Quake demo fra Gamer.no som jeg får teste ut da.. EDIT: Har ikke noen kunnskaper om programmering osv Endret 15. september 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 her kan du få deg en god latter Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 her kan du få deg en god latter 9503129[/snapback] Ærlig talt! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 se filmer på youtube Lenke til kommentar
4MB Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hva slags programmering mener dere da? Kunne vært litt interessant og sette meg ned og lære noe Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Falling sand game klarer fort å ta livet av et par timer Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du kan spille http://www.jellybattle.com/ 9502959[/snapback] Det var en av de bedre onlinerne jeg har vært borti. Wasta en time der nå. Takker og bukker for det Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 se på div humor sider? break.com spikedhumor.com . osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå