SteveVice Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette var utrolig trist, Colin McRae var min store helt når det kommer til Rally, definitivt en av historiens beste førere. Jeg må si jeg ble kvalm av VG's overskrift i går kveld hvor det stod noe i duren av "Solberg-venn fryktes omkommet". Hva hvem kan dette være, tenkte jeg og klikket meg inn og i nyheten står det jo Colin McRae? Går det ikke an å ha nok respekt for mannen som en egen person enn å måtte knytte han opp til Petter Solberg? Colin McRae navnet står nok sterkere enn noe annet navn i rally-sporten, men det er vel slik med norske medier at de må finne en måte å knytte det til Norge. Akkurat som "Norske" Renée Zellwegger. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Huff... Kommer til å savne deg Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette var utrolig trist, Colin McRae var min store helt når det kommer til Rally, definitivt en av historiens beste førere. Jeg må si jeg ble kvalm av VG's overskrift i går kveld hvor det stod noe i duren av "Solberg-venn fryktes omkommet". Hva hvem kan dette være, tenkte jeg og klikket meg inn og i nyheten står det jo Colin McRae? Går det ikke an å ha nok respekt for mannen som en egen person enn å måtte knytte han opp til Petter Solberg? Colin McRae navnet står nok sterkere enn noe annet navn i rally-sporten, men det er vel slik med norske medier at de må finne en måte å knytte det til Norge. Akkurat som "Norske" Renée Zellwegger. 9504624[/snapback] Huff Huff! VG journalistikk på sitt beste.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) SteveVice: Heilt enig, norsk presse er idiotisk på det området. Dette er sjølvsagt ein svært tragisk hendelse, dei fleste her inne kjenner nok Colin best gjennom spela, men han var jo sjølvsagt ein av tidenes beste rallyførarar. Ekstra tragisk blir det sidan sonen og omkom. Kvil i fred Colin. Endret 16. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
UGP Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 han som fikk meg til å like rally, Rip McRae:( Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kan ikke si annet enn at dette var utrolig trist. En stor mann,en legende er borte,men vil aldri bli glemt. Mine tanker går til familie og venner over deres tap av sine kjære. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette var en utrolig trist nyhete å våkne til. Han var en utrolig god rally-kjører, og vi kommer til å savne han. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 R.I.P. Det er det jeg har å si til saken. Merkelig når slike kjente personer plutselig blir borte. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Måtte han hvile i fred... McRae var og er fortsatt en av mine helter. En fantastisk idrettsmann var han. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kunne ikke tro mine egne øyne da jeg så de første overskriftene på VG i går kveld.. R.I.P Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tragisk. RIP Colin Mcrae Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 jeg har hatt Richard Burns og Colin McRae som helter siden jeg var liten Det er så utrolig synd at de to er borte nå. håper McRae lever videre gjennom spillene med samme navn. R.I.P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) R.I.P. Colin McRae Stod det forresten ikke at det var Colin, sønnen hans og en kompis av Colin + sønnen i helikopteret? jeg har hatt Richard Burns og Colin McRae som helter siden jeg var liten Det er så utrolig synd at de to er borte nå. håper McRae lever videre gjennom spillene med samme navn. R.I.P 9509875[/snapback] Jeg må også finne meg nye helter for å si det sånn.... BTW:Er da Richard Burns rally og..... Endret 18. september 2007 av rotaxmax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå