Gå til innhold

Colin McRae død i helikopterulykke


kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var utrolig trist, Colin McRae var min store helt når det kommer til Rally, definitivt en av historiens beste førere.

 

Jeg må si jeg ble kvalm av VG's overskrift i går kveld hvor det stod noe i duren av "Solberg-venn fryktes omkommet". Hva hvem kan dette være, tenkte jeg og klikket meg inn og i nyheten står det jo Colin McRae? Går det ikke an å ha nok respekt for mannen som en egen person enn å måtte knytte han opp til Petter Solberg? Colin McRae navnet står nok sterkere enn noe annet navn i rally-sporten, men det er vel slik med norske medier at de må finne en måte å knytte det til Norge. Akkurat som "Norske" Renée Zellwegger.

Lenke til kommentar
Dette var utrolig trist, Colin McRae var min store helt når det kommer til Rally, definitivt en av historiens beste førere.

 

Jeg må si jeg ble kvalm av VG's overskrift i går kveld hvor det stod noe i duren av "Solberg-venn fryktes omkommet". Hva hvem kan dette være, tenkte jeg og klikket meg inn og i nyheten står det jo Colin McRae? Går det ikke an å ha nok respekt for mannen som en egen person enn å måtte knytte han opp til Petter Solberg? Colin McRae navnet står nok sterkere enn noe annet navn i rally-sporten, men det er vel slik med norske medier at de må finne en måte å knytte det til Norge. Akkurat som "Norske" Renée Zellwegger.

9504624[/snapback]

 

 

Huff Huff!

 

VG journalistikk på sitt beste....

Lenke til kommentar

SteveVice: Heilt enig, norsk presse er idiotisk på det området.

 

Dette er sjølvsagt ein svært tragisk hendelse, dei fleste her inne kjenner nok Colin best gjennom spela, men han var jo sjølvsagt ein av tidenes beste rallyførarar. Ekstra tragisk blir det sidan sonen og omkom.

 

Kvil i fred Colin.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

R.I.P. Colin McRae

Stod det forresten ikke at det var Colin, sønnen hans og en kompis av Colin + sønnen i helikopteret?

 

jeg har hatt Richard Burns og Colin McRae som helter siden jeg var liten :(  Det er så utrolig synd at de to er borte nå. håper McRae lever videre gjennom spillene med samme navn.

 

R.I.P :(

9509875[/snapback]

 

Jeg må også finne meg nye helter for å si det sånn....

BTW:Er da Richard Burns rally og.....

Endret av rotaxmax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...