Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Timesplitters 1 og 2 er etter min mening to sinnsykt gode spill. Har spilt begge sinnsykt mye:P (3rn var en utrolig skuffelse..) Både story mode og multiplayer mode ga med mangfoldige fine spilltimer alene og med gutta. Jeg ber og håper på et godt Timesplitters 4 på PS3. Ser forresten veldig fram til Haze. Håper det går i fotsporene til timesplitters:P Uansett, er det noen flere her som liker liker Timesplitters serien? (det er det sikkert) Digger forresten de unike karakterene! Endret 15. september 2007 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Teqnology Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Enig i at Timesplitters 1 og 2 rocka brakka, men 3'ern ødelag serien for min del , mest pga det håpløse kontroller oppsette som kom i det sistnevnte spillet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg spilte bare en demo av 2ern. Fikk aldri rotet meg til å kjøpe det. Veldig bra spill dog, føles veldig likt som goldeneye. Kanskje ikke så rart Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 treeren ble ødelagt pga EA blandet seg inn. hater dem.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Timesplitters 1 og 2 var ps2 kveldene bestod av sammen med kompiser, 3eren kom jeg aldri til å prøve ettersom jeg så bare på en kompis spillte d og fristet veldig lite for min del. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Kjøpte akkurat PSM 3, der sto det at free radical kommer med Timesplitters 4! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå