Gå til innhold

En norsk gutt spiller halo 3 NÅ!

espinos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, begynner og bli ett greit antall folk på lista mi.

Gutta jeg kjenner til er ferdig allerede, de brukte med andre ord ikke mer enn 10timer på og bli ferdig.

Litt skuffa over den, men ikke akkuratt forbløffet da det bare er ett FPS som alle andre og varer derfor ikke allverdens, spesiellt om du kan noe om det fra før.

Lenke til kommentar

Snodig at Bungie ikke greide å innføre eller oppretteholde et like strengt forbud mot å selge før datoen som det Blizzard gjorde med Burning Crusade lanseringen, hvor butikker som solgte før datoen fikk en kraftig bot.

Sikkert artig for de som har fått spillet før datoen, men jeg kjenner ikke den store misunnelsen over at noen andre får spille det før meg, jeg ble rett og slett ikke revet med i den store hypen som var Halo 3.

Lenke til kommentar
En kompis som jobber på Expert fikk inn H3 i dag å lurte på om jeg ville ha det. Har dessverre ikke råd. men men.. overlever nok 2 uker til til Legendary Edition kommer :)

9504257[/snapback]

hah.. det er vel ganske teit med tanke på at hvis du kjøper det, for så å selge det, kan du få råd til Halo 3 x 2 eller mer etterpå igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Da blir det spennende å se om Microsoft velger å gå videre med dette

Hvis ikke så åpner det vel for å selge spillene så fort man får de

Lenke til kommentar

De gutta som spiller det nå har fått det fra folk de kjenner som jobber på butikker som f.eks Expert, eller ihvertfall noe lignende. Er jo ikke uvanlig at slike butikker får inn spillene 1-2 uker før release, og mange pleier å drite i release-datoen på spillet og heller bare sette det i hyllene med en gang..

Kjenner en kar som jobber på Lefdal, så vi får se hva som skjer. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...