espinos Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 http://xbox360.qj.net/Halo-3-street-date-b...g/49/aid/102505 Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 http://xbox360.qj.net/Halo-3-street-date-b...g/49/aid/102505 9502851[/snapback] Halo 3 sluppet for tidlig Dritt unge :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette blir diskutert i en annen tråd, mener jeg. Mange spiller det (eller, noen da). Kanskje 6-7-8 stykker. To av de på min friendsliste. Irriterende. De har jo snart rundet det. :o Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Samme her, begynner og bli ett greit antall folk på lista mi. Gutta jeg kjenner til er ferdig allerede, de brukte med andre ord ikke mer enn 10timer på og bli ferdig. Litt skuffa over den, men ikke akkuratt forbløffet da det bare er ett FPS som alle andre og varer derfor ikke allverdens, spesiellt om du kan noe om det fra før. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) En kompis som jobber på Expert fikk inn H3 i dag å lurte på om jeg ville ha det. Har dessverre ikke råd. men men.. overlever nok 2 uker til til Legendary Edition kommer Endret 16. september 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 En kompis som jobber på Expert fikk inn H3 i dag å lurte på om jeg ville ha det. Har dessverre ikke råd. men men.. overlever nok 2 uker til til Legendary Edition kommer 9504257[/snapback] Er du helt låk! Ta imot og send det til meg da! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Snodig at Bungie ikke greide å innføre eller oppretteholde et like strengt forbud mot å selge før datoen som det Blizzard gjorde med Burning Crusade lanseringen, hvor butikker som solgte før datoen fikk en kraftig bot. Sikkert artig for de som har fått spillet før datoen, men jeg kjenner ikke den store misunnelsen over at noen andre får spille det før meg, jeg ble rett og slett ikke revet med i den store hypen som var Halo 3. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 En kompis som jobber på Expert fikk inn H3 i dag å lurte på om jeg ville ha det. Har dessverre ikke råd. men men.. overlever nok 2 uker til til Legendary Edition kommer 9504257[/snapback] hah.. det er vel ganske teit med tanke på at hvis du kjøper det, for så å selge det, kan du få råd til Halo 3 x 2 eller mer etterpå igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Da blir det spennende å se om Microsoft velger å gå videre med dette Hvis ikke så åpner det vel for å selge spillene så fort man får de Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er vel ikke så farlig, så lenge de ikke kommer ut på nettet... Tør ikke tenke på hvor mye de kommer til å tape hvis det kommer ut på nettet nå. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 FIRE stykker i vennelista mi spiller spillet. Ingen av disse bor i nærhete av Stavanger-området, og ingen av dem vil si hvordan de fikk det. Hva skjer? JEG VIL OGSÅ HA HALO 3 NÅ! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 De gutta som spiller det nå har fått det fra folk de kjenner som jobber på butikker som f.eks Expert, eller ihvertfall noe lignende. Er jo ikke uvanlig at slike butikker får inn spillene 1-2 uker før release, og mange pleier å drite i release-datoen på spillet og heller bare sette det i hyllene med en gang.. Kjenner en kar som jobber på Lefdal, så vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Vi har allerede en tråd om dette, stenges. Her er linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=830907&hl= Endret 16. september 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg