Kezza Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Vi har sagt begge nå at vi liker hverandre på msn nettop. Jeg er ikke så god i det her så hva burde jeg gjøre nå? Vi går begge i samme klasse i 10ende. Trenger ett litt raskt svar Endret 15. september 2007 av Kezza Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 be henne over til film kos eller noe da ring til henne? dra til henne? møtt henne får da å spøre om dere kan være sammen' Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Du burde absolutt møte henne irl ha en date hvor dere leier film, slår aldri feil det. Endret 15. september 2007 av Adey Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Du burde absolutt møte henne irl ha en date hvor dere leier film, slår aldri feil det. 9502857[/snapback] irl? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 irl = In real life Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 irl = In real life 9502909[/snapback] tror vell ikke jeg blir å møte henne før på mandag på skolen. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 men på mandagen skal du prøve å kapre henne til deg selv, og si hva du føler og ja.. vis du skjønner? Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 men på mandagen skal du prøve å kapre henne til deg selv, og si hva du føler og ja.. vis du skjønner? 9502948[/snapback] så når jeg kommer på skolen på mandag om morgenen. Hva burde jeg si da? Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) hei 9502993[/snapback] å da blir vell ho å si hei å da.. jaja får se.. tar det som det kommer Har egentlig ikke hatt noe kjæreste siden på barneskolen så derfor er jeg litt nærvøs.. Endret 15. september 2007 av Kezza Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 har dere snakka mye sammen med værandre før da? vet det kan være vanskelig å si hei til en jente.. av erfaring. men vis du liker denne jenta å hun faktisk liker deg å! ja da ville jeg ropt HEI til henne vær deg selv og ta det med ro så kommer resten av seg selv Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 har dere snakka mye sammen med værandre før da? vet det kan være vanskelig å si hei til en jente.. av erfaring. men vis du liker denne jenta å hun faktisk liker deg å! ja da ville jeg ropt HEI til henne vær deg selv og ta det med ro så kommer resten av seg selv 9503015[/snapback] Vell vi går jo i samme klasse så. Men i det siste har vi snakket litt med hverandre og hun spurte om hvem jeg likte å sånn. Så det var sånn jeg fant ut at hun likte meg. Men det som var litt annerledes var at når vi satt helt alene å snakket med hverandre var jeg ikke nervøs. Så tror dette kommer til å gå bra Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 men på mandagen skal du prøve å kapre henne til deg selv, og si hva du føler og ja.. vis du skjønner? 9502948[/snapback] så når jeg kommer på skolen på mandag om morgenen. Hva burde jeg si da? 9502991[/snapback] Ikke si at du elsker henne... Mener det, ikke gjør det. Selv om hun har sagt at hun liker deg så må du ikke si det. Bare møt henne på skolen og snakk med hverandre, så naturlig som det går an. Du kan gjerne si at du liker henne, så får det bli opp til dere hva dere skal gjøre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 har du møtt henne? IRL = i det virkelig livet. Fint at dere liker hverandre, er det ikke greit å bare møtes da? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 men på mandagen skal du prøve å kapre henne til deg selv, og si hva du føler og ja.. vis du skjønner? 9502948[/snapback] så når jeg kommer på skolen på mandag om morgenen. Hva burde jeg si da? 9502991[/snapback] Ikke si at du elsker henne... Mener det, ikke gjør det. Selv om hun har sagt at hun liker deg så må du ikke si det. Bare møt henne på skolen og snakk med hverandre, så naturlig som det går an. Du kan gjerne si at du liker henne, så får det bli opp til dere hva dere skal gjøre. 9503045[/snapback] synes det er rart at par som har vert sammen 4 mnd ikke sier at dem elsker værandre? jeg å exen sa at vi elska værandre første dagen vi Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) synes det er rart at par som har vert sammen 4 mnd ikke sier at dem elsker værandre? jeg å exen sa at vi elska værandre første dagen vi Har de vært sammen i 4 måneder? Ordet er nok blitt misbrukt alt for mye og folk som er forelsket blir gjerne blind i starten av forholdet og hyler ut alt slags saker til hverandre. Flott at det gikk bra for dere uansett Edit: Poenget er at hun kan bli skremt hvis han bruker sterke ord som han ikke "mener". Endret 15. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Spar "Jeg elsker deg" til en mer passende anledning. Det betyr så utrolig mye mer enn "jeg er glad i deg". Det å faktisk elske noen er sterkt, så som Bruktbilen sier, IKKE si at du elsker henne. Det gjør du når dere har kommet litt lenger. Når dere er et eller annet sted for dere selv Lenke til kommentar
Bergmo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vær så snill å ikke misbruk "elsker deg" vedmindre du ikke føler det selv er såååå lei av småunger & litt oppover som løper rundt å roper det til fler enn de har sokkepar hjemme (måtte bare få det ut en plass) Lenke til kommentar
Kezza Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Vær så snill å ikke misbruk "elsker deg" vedmindre du ikke føler det selv er såååå lei av småunger & litt oppover som løper rundt å roper det til fler enn de har sokkepar hjemme (måtte bare få det ut en plass) 9504251[/snapback] Kommer nok ikke til å si at jeg elsker henne Og jeg håper jeg ikke dummer meg ut hvis vi blir å kysse ellr kline en gang Vel, får se hva som skjer i morgen da. Men takk for alle svar Kan jo holde dere litt oppdatert kanskje Endret 16. september 2007 av Kezza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå