Gå til innhold

Half-Life in Half an Hour

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MEN! Det er jo masse exploits av feil på maps, så IMO er det ikke så fett!

9520796[/snapback]

Jeg har forresten den HL2 filmen i HD kvalitet ;)

Men det er en del der som virker umulig, i den forstand at man ikke har god nok reaksjon, og det at man ikke kan bunnyjumpe så perfekt uten noe byunnyscript.

Jeg tipper at de på mange steder har satt ned spillehastigheten (host_timescale).

Uansett, de utnytter jo noen geniale bugs da :p Ravenholm er jo bare morsomt :D Han raser gjennom der som det ikke var en bane engang :p Og ja, ca. 2 min ;)

Lenke til kommentar
Han bunny jumper ikke. Shift -> løp -> hopp med scroll -> slipp shift, da hopper du fort selv om du har sluppet shift. :>

9520890[/snapback]

Ja, jeg vet det, men han må allikevel trykke hopp perfekt hver gang. Farten øker ikke, men hvis han trykker for sent, faller farten.

Lenke til kommentar

Ja har sett begge filmene men lurer fortsatt på hvordan de endrer retning i lufta, har aldri greid det selv.

F.eks. på en trang gangbane hoppe utenfor hindringen for deretter å svinge inn igjen i lufta.

Venter nå bare på stalker done quick, tro det blir en litt lengere film.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar
Ja, jeg vet det, men han må allikevel trykke hopp perfekt hver gang. Farten øker ikke, men hvis han trykker for sent, faller farten.

9521424[/snapback]

På den første filmen står det at han brukte 2000-2006 til research og å fullføre filmen, jeg regner med at nr. 2 også har brukt mye tid på å studere banene og teknikkene. Enten så har han blitt veldig god eller så har han lært seg å snurre scrollwheelet ekstremt fort. =D

Lenke til kommentar
Ja har sett begge filmene men lurer fortsatt på hvordan de endrer retning i lufta, har aldri greid det selv.

F.eks. på en trang gangbane hoppe utenfor hindringen for deretter å svinge inn igjen i lufta.

Venter nå bare på stalker done quick, tro det blir en litt lengere film.

9521453[/snapback]

hopp, strafe venstre, strafe høyre og sving musa samtidig er det vel, så fortsett i speilvent bevegelse = bunnyjumping i stor skala..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...