Sportive. Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva synes dere ? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) hm, ville ha hatt litt lengre lukkertid for å fått mer bevegelse i bølgen.. *sikle på 40D* Endret 15. september 2007 av stoners Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ikke noe dumt bilde i det hele tatt, og jeg er ikke enig med stoners. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at jeg synes det er for bunntungt. Det er alt for lite himmel i forhold til forgrunnen, og var jeg deg ville jeg vurdert å beskjære det omtrent slik: Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) croppingen til Aeatius fungerer. Bildet ble straks mer dramatisk. Endret 15. september 2007 av stoners Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg for min del likte lyset som treffer svaberget i forgrunnen, så her har vi altså tre ulike meninger. Jeg synes også det var et greit valg å fryse bevegelsen i vannet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg for min del likte lyset som treffer svaberget i forgrunnen 9502820[/snapback] Ja, det er jeg enig i, men jeg syntes ikke bildet fungerte så godt da, og å miste det var et akseptabelt tap for å få et bilde som fungerer. Slike vanskelige valg man ofte må ta som fotograf. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er helt enig med PM her. Dvs slik som sportive har valgt å gjøre det. Pent bilde. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Off-topic Hvor er bilde tatt? On-topic: Ellers et fantastisk bilde Endret 15. september 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg synes orginalen var best. Meget fint bilde, men det er noe med himmelen som ikke virker helt ekte. Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fint lys og komposisjon, bølgen gir bildet "det lille ekstra". Likte originalen best. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Kjempeflott bilde. Orginalen er best og jeg synes du har gjort et godt valg med å fokusere så mye på forgrunnen. Jeg har heller ikke noe å utsette på valg av lukkertid, bølgen som treffer fjellet gjør seg godt. Du fortjener absolutt ros for dette bildet, gratulerer. Endret 15. september 2007 av Gunderz Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg syns det ligger noe kunstig over dette bildet på en måte, men jeg klarer ikke helt si hva. Hørte jeg forresten HDR? Likte croppingen til Aetius, men orginalen var bra den og. Jeg syns kanskje bølgen kom litt for mye i synsfeltet til sollyset i bakgrunn, men det blir å regne som pirk. Forøvrig et spektakulært og godt bilde Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Ikke noe hdr, en eksponering, lyset var spesiellt der og da. Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ikke noe hdr, en eksponering, lyset var spesiellt der og da. 9504278[/snapback] Ja det gjelder å være på rett plass til rett tid Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette var flott. Syns du har truffet med lukkertiden siden bølgen ble så bra. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 synes orginalen var finest jeg. og bølgen trenger ikke mer "bevegelse" for min del. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg holder også en klar knapp på originalen. Elsker lyset på steinene, det er der dramaet ligger. Ikke særlig postprosessering, altså? Hatten av for det (eller for postprosesseringa hvis det er der det ligger. ) Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvis bildet ikke består av flere eksponeringer må det nesten bety at du har brukt et gradert gråfilter(?) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg syns det ligger noe kunstig over dette bildet på en måte, men jeg klarer ikke helt si hva. merkelig, akkurat det var første tanken som slo meg også da jeg så bildet. RandiA Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hvis bildet ikke består av flere eksponeringer må det nesten bety at du har brukt et gradert gråfilter(?) 9505747[/snapback] Det er bare så bra bildene blir fra et 40D Det var et nydeligt bilde. Fint lys. Og jeg likte absolutt orginalen best. Endret 16. september 2007 av Foxteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå