Maerl1d Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hallo! Jeg kjøper deler og bygger PC selv for første gang. Så har jeg kommet til vifter... Kabinettet mitt har plass til: - 1 stk 8 cm i front - 2 stk 8 cm i bakenden - 1 stk 8 cm på siden Hovedkortet mitt har bare strøm til en kabinett vifte. Jeg vil gjerne ha grønne/gule LEDs i viftene, for de skal stå i stil til Zelda PC-en. Noen som har tips til hva jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Sunbeam vifte anodisert - Produsentens produktinformasjon -- Antec TriCool 80mm Green LED - Produsentens produktinformasjon Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Sunbeam vifte anodisert- Produsentens produktinformasjon -- Antec TriCool 80mm Green LED - Produsentens produktinformasjon 9503149[/snapback] Takk! =) Tipper jeg går for den første! =D Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Altsa, det kommer mest sannsynlig til a brake veldig. Og jeg regner med at viftene kommer med (ihvertfall overgang til) sann plugg du har i DVD-ROMen/HDDen sa du kan ha flere enn 1. Ikke at jeg anbefaler det hvis du ikke trenger det pga varme. Jeg har ingen vifter annet enn GPU og CPU i min PC. Og den ligger pa 30. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har ikke hatt Sunbeam kabinettvifter, så disse kan jeg ikke si noe som helst om. Antec TriCool har jeg selv (dog i 120mm versjonen) og disse er støysvake ved low og medium setting. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Det er vel mulig for meg å skjære ut viftehullene, slik at jeg får plass til større, men jeg får vente til jeg får kabinettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå