Chrisjs Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Noen her som har erfaring med www.byttdekk.com ? Ser de har meget gode priser på dekk og felg. Frister veldig å bestille men trenger noen gode tilbakemeldinger før jeg gjør det Endret 15. september 2007 av Chrisjs Lenke til kommentar
Jonne Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen her som har erfaring med www.byttdekk.com ? Ser de har meget gode priser på dekk og felg. Frister veldig å bestille men trenger noen gode tilbakemeldinger før jeg gjør det Kan vell trygst si at jeg har erfaring. :-( Bestilte dekk/felgpakke (som de påståelig hadde på lager) den 24 april. denne pakken hadde ca 3 dg leveringstid. Da jeg ikke hadde hørt noe fra de eller at statusen var endret på websiden deres ringte jeg de den 5 mai. Ble da opplyst at ordren min skulle sendes den 7. Da jeg fortsatt ikke hadde hørt eller sett noen endring på websiden ringte jeg de den 13 mai. Da opplyste en svenske at....de ventet på dekkene mine....avbestilte promt! kjeksbutikk! Den beste erfaringen min med disse er faktisk at de klarte å registrere avbestillingen min :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå