m_8 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei! Synes zelda er et drit bra spill :!: Men så lurer jeg litt....... er i city in the sky Er det morsomt når det er runna helt? Takker Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, det er fortsatt morsomt. Man kan samle bugs, hjertebiter, ghosts osv. Lenke til kommentar
Micern Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 For meg personlig så mister som oftest et spill mye av glansen etter at man har rundet det. Derfor samler jeg alltid alle hjertebiter ol. før jeg tar sistebossen/sistelevel. Ikke alle er så "completionist" som jeg, men det får nå så være. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg synes i alle fall at det var morsomt etter at jeg hadde runnet det. Det er alltid noe å finne, spesielt med tanke på hvor stor verden i Twilight Princess er. Der er hjertebiter å finne (2 stk hjertebiter i vær dungeon utenom de 2 siste), Golden bugs, Poes, fisking, minispill og småting rundtomkring å gjøre. Så tror ikke du blir lei med det første. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takker for svar:) håper på endaflere Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Takker for svar:) håper på endaflere 9504544[/snapback] Jeg skulle ønske det var litt mer som Wind Waker hvor spillet var litt annerledes andre gangen gjennom. F.eks i Wind Waker fikk man røde klær og fargekamera. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Zeldaspill er greie på den måten at man etter å ha spilt seg grundig ferdig en gang, kan en legge det vekk en stund, og så finne det fram igjen senere og spille hele greien om igjen... Og det er nesten like festlig som første gangen. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 kost på deg noen nintendo points og last ned Zelda: link to the past.. DET er old timer spill man kan kose seg med det.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 F.eks i Wind Waker fikk man røde klær og fargekamera. Blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå