Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) topic sier vel det meste.. men har vondt rundt eller akkurat der fingrene og det der sitter fast med resten av hånda.. handledd.. i guess.. fikk det nå nettopp av å trene meg vekter og armhevninger.. det gjør littt vondt når jeg prøver å gjøre noe med den.. feks løfte et glass eller bøyer mye på leddet.. hva kan det være? håper ikke jeg strakk ett leddbånd eller noe sånt . Endret 16. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
alinor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 uten at jeg er lege eller har noen utdannelse så høres det ut som du har tatt ett leddbånd, du bør være forsiktig når du trener med vekter og apparater fordi du kan sette leddbånd og muskler i posisjoner som de ikke er vant med. Sorry hvis det er litt leifer sliter med en brukket albue Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 hehe, ja de er vel ikke helt vandt med å trene ^^.. men takk for at du svarte.. skal prøve med litt lettere vekter heretter.. sånn at det ikke blir for hardt på en gang.. Lenke til kommentar
alinor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 som sagt er egentlig det beste i starten og trene lett elelr bare bruke kroppen som vekt altså situps eller pushups Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvordan trener du/trente du med vektene? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) heh... løfte de opp og ned? ikke sikker men tror jeg sto og løfta de opp fra kneet og opp til brøst kassa.. i think. Endret 16. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det er flere maater man kan loefte vektene paa vet du . Vel, mulig du har belastet for mye, bruker du haandleddene naar du loefter? "Hjelper" til? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 hmm.. nei tror ikke det... men det gjør ikke så vondt idag så.. tror moderator kan låse denne tråden ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå