Gå til innhold

Lydavspilling via stereo

Anbefalte innlegg

Hei :) . Trenger litt hjelp da jeg skal spille av musikk i en fest. Har lasta ned mye musikk på iTunes og tenkte egentlig at jeg skulle koble PC-en til et stereoanlegg. Jeg lurte på om det var noen som hadde erfaringer med dette, råd eller ideer om hvordag jeg kan gjøre dette?

(PC-en jeg har er en acer 5611...)

PS: Vet ikke om dette var rette stedet å poste, men prøver:P.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på hvordan utganger du har, men jeg tipper du har en bærbar pc, og da er det vel helst en 3.5mm jack du har. (Lik som hodetelefon-kontakt).

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20187078

edit: Kommer selvfølgelig ann på hva du har på forsterkersiden også, men det kan jeg ikke gjette meg til.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Takk for svar :) .

Forsterkeren er nok ikke blant de beste (er ikke sikker på hvilken det er), men det er nok ikke så nøye. Den skal brukest i en fest med 80-tals theme. Hvordan tror du lydkvaliteten blir? Sånn ca. i og med du ikke vet noe om forsterkeren...

Noen som har peiling på hvordan iTunes vil fungere til dette formålet?

Lenke til kommentar

iTunes fungerer nok like godt som noe annet program det...

Lydkvaliten er vel ikke så viktig hvis det er et 80-tallstheme.fest, vil nesten si jo værre jo bedre :p

Neida, men det er helt umulig å si, ettersom det kommer jo ann på veldig mye. Hvis det blir "dårlig" lyd, så tror jeg ikke det er kabelen sin feil. Men jeg tror det blir bra jeg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du har nok en AUX Phono inngang på forsterkeren din, så kjøp en Phono til jack kabel, blir helt grei lydkvalitet ikke noe å si på det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...