Sekai-ichi Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 indeed O.o språket begynner å bli mere formelt=Þ er ikke så vant til å høre chichi/ani/ane xÞ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) God episode dette, ja! bare se på masse anime man! koster ikke ekstra, og du lærer det på den gode måten=Þ Hah, du skal se "litt" mye japansk anime for å kunne/forstå snakke japansk >.> Den måten fungerte flott når jeg var liten og holdt på å lære meg engelsk, men fungerer ikke like bra når jeg er blitt eldre. Endret 18. august 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 den funker enda greit den=Þ du må bare se mer anime Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Blir det noe mer etter denne sesongen? Håper historien kommer til en konklusjon snart, blir litt for (b)analt hvis Lelouch skal førsøke å lage revolusjon for tredje gang. Hva tror du? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 jeg håper også den slutter, men tro meg, neste revolusjon ville ha blitt like episk som disse 2xD Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er 100% sikkert at det ikke blir noe R3 sånn som det holder på nå. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hmm, må si det var en forvirrende episode for min del >.> Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Var en ganske bra episode da Knight of ZERO! Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Konge EP! ahhh beste R2 episoden så langt, endelig lelouch og suzaku sammen. what a combo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det føles litt som at Suzaku og Scheizel er på lag og komme til å lure Lelouch trill rundt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det føles litt som at Suzaku og Scheizel er på lag og komme til å lure Lelouch trill rundt. Men så visste Lelouch det hele tiden, så han lurte dem også, slik som har skjedd hver eneste gang i hele serien. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det føles litt som at Suzaku og Scheizel er på lag og komme til å lure Lelouch trill rundt. Men så visste Lelouch det hele tiden, så han lurte dem også, slik som har skjedd hver eneste gang i hele serien. Vel Scheizel har vel eid Lelouch mer enn enn andre veien rundt Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) psj, han VANT sjakk kampen. og [spoilerz btw->] hvem tror du det er som fonder hæren hans? og sist jeg så på det, feilet scheizel (suzaku) i å drepe koteien, mens lelouch vandt + fikk britania. -- ARu HAIR RURUSHi!! Endret 3. september 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 私わゼロ, キセキの男だ! (bump) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 turn 22 har vært ute i 5 timer nå=Þ start å snakke om den da!XD Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan ikke ødelegge rytmen min Code Geass på mandag. Naruto/Bleach manga på fredag. Naruto anime på lørdag. Resten av dagene går med på andre snodige animer jeg har liggende. Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ser du den subba da eller aria-sama? venter på subben jeg :S Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kan ikke ødelegge rytmen min Code Geass på mandag. Naruto/Bleach manga på fredag. Naruto anime på lørdag. Resten av dagene går med på andre snodige animer jeg har liggende. ser du den subba da eller aria-sama? venter på subben jeg :S - vel, den er nok subba innen nå! 8 og en halv time sia den aira=Þ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Alt jeg har å si om episode 22 er "WTF?!?!?". Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) hvor er det dere ser code geass? download/stream er det samma for meg helst subba selvfølgelig Endret 7. september 2008 av Bastard111 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå