Bruktbilen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ohhh, nå starter serien å bli spennende , hadde egentlig ikke brydd meg noe særlig helt fram til den nye Geassen kom inn i bildet ved episode 12. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ohhh, nå starter serien å bli spennende , hadde egentlig ikke brydd meg noe særlig helt fram til den nye Geassen kom inn i bildet ved episode 12. det er ikke en geass..=Þ tough liker måten orange sier det på, gEasu kaNsla=Þ Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Wow, nå begynner det å bli interessant her. Hva har Lulu tenkt å gjøre nå? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ikke spoil..=Þ men.. han/hun som det skjedde noe med er ikke så viktig for han, så han kommer nok til å være emo en stund (under 1 ep) så glemme det Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som vet når episode 16 blir subbed? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 vet ikke om subbing, men den airet for MANGE timer sia=Þ jeg så den når jeg våknet klokka 1=Þ Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hadde helt klart sett den nå med en gang hvis jeg hadde forstått alt Forstår jo litt japansk, men jeg forstår ikke nok til å se uten subbs. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) O.O tunn 18 Endret 10. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) uber spoilers of death (ting som har gått på tv i japan (frem til turn 18) um.. like, alle lelouch bryr seg om er døde. nunnaly, marianne, shali, "suzaku" "c2". like alle=Þ så... hva kjemper han for da? vet at resten av serien vil bli at han skal hevne seg på suzaku (og charles på slutten da) . + c2 er jo ikke død. men han har jo ingen grunn til å fortsette sitt korstog som zero=\ Endret 12. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Lurer på hva som skjer framover, får håpe C.C ikke blir glemt, og får rolle. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) indeed Endret 12. august 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hevn over hans mors død har jo vært det som har drevet han hittill selv om han sier annet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hadde helt klart sett den nå med en gang hvis jeg hadde forstått alt Forstår jo litt japansk, men jeg forstår ikke nok til å se uten subbs. Hvordan gikk du fram for å klare det? Jeg og vil! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hadde helt klart sett den nå med en gang hvis jeg hadde forstått alt Forstår jo litt japansk, men jeg forstår ikke nok til å se uten subbs. Hvordan gikk du fram for å klare det? Jeg og vil! Forstå litt japansk mener du? Hvis det er det du mener... så har jeg lært en del muntlig japansk av å se på en del anime og samtidig tatt litt gratis lessons på internett. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Imponerende! Har du noen linker? Ep. 22, S1 gjorde jeg uvel. Huff. Denne serien er jo spennende : o Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 jeg kan no japansk, og det har jeg kun lært av anime, ikke noen lessons=Þ (ok da, ikke bare anime, mye crap på niconico + anime=Þ) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Joa, vet at det går. Klarte å lære meg tysk på den måten som barn, men det var hovedsaklig fordi det ikke var noen teksting, men jeg glodde på tegneserier dagen lang for det. Pokemon, Dragon Ball etc, men det tar tid! Edit: Legger inn bestilling på "Japanese for bussy people", nå. Den skal vistnok være grei og letthåndterlig. Endret 15. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 bare se på masse anime man! koster ikke ekstra, og du lærer det på den gode måten=Þ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 bare se på masse anime man! koster ikke ekstra, og du lærer det på den gode måten=Þ Skulle ønske jeg hadde tid. Jaja, nå har jeg en gjenganger på bussen i hvert fall! Code Geas S1 er nå ferdigsett. Tror jeg skal vente til hele s2 er lagt ut, før jeg skaffer meg den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå