snesoey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har over 100 timer med ting jeg har laget på TV2, TV3 og TV Norge (reklame/grafikk (noen som husker "for de store, for de små)).. Men i dag er altså dagen der jeg får navnet vist på NRK. Programmet heter Norsk Attraksjon og vises klokken 22:30. Det er jeg som har laget grafikken.. som jeg får kreditt for i rulleteksten Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Gratulerer, i mean it! Alltid flott og få litt omtale for det man gjør. Lenke til kommentar
katet Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Forstår deg virkelig! Har drevet som Lyd/ Lys- tekniker lokalt de siste tre-fire åra, og det er ikke alltid vi blir dakket vor innsatsen. Men når vi blir det, og kanskje vi til og med får en liten gave som takk da er de morro å stille opp! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 er det du som har laget for de store for de små den coce sangen? det er jo verdens beste reklamefilm ever! gratulerer! Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) er det du som har laget for de store for de små den coce sangen? det er jo verdens beste reklamefilm ever! gratulerer! 9549866[/snapback] Var med på den filmen ja (Lars Lillo lagde låten) I dag starter programmet 22:35 - så navnet mitt kommer vel rundt 23:05. Woot! eller? Endret 22. september 2007 av snesoey Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg så på det programmet, men jeg så verken intro eller rulletekst Lenke til kommentar
katet Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg så på det programmet, men jeg så verken intro eller rulletekst 9552485[/snapback] Intro er alfa og omega på noen filmer / reklamer ol. ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå