preje Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Satt på stranda på Isle of Wight og prøvde ta noen bilder av måkene som fløy rundt. Syns dette bildet ikke ble så verst egentlig. Det er nok ikke sylskarpt, og horisonten er en smule skjev, men men.... Mulig jeg har vært litt ivrig på croppinga også Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ren og pen bakgrunn, skarpe fugler, fine gråtoner. De delene av vingene som er utblåst betyr egentlig ingenting for min del. Dette likte jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fint bilde, preje ...kan du si noe om hvordan du har tatt det? ( Er ute for å lære litt ) RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg synes det er et fint bilde. Du skriver at skarpheten ikke er på topp, men jeg synes ikke det er for ille. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Synes det er et flott bilde. Teknisk synes jeg det er fint. Og flott med den synkrone flukten og vingene som henger ned. Det er en fulltreffer. Croppen er fin. Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Fint bilde, preje ...kan du si noe om hvordan du har tatt det? ( Er ute for å lære litt )RandiA 9502712[/snapback] Takk RandiA Jeg har nok forsøkt panorering her, men har ikke helt fått dreisen på det. Det er ikke noe tegn til fart eller bevegelse i bildet (correct me if I'm wrong ). Fuglene ble nok mere fryst i det bildet ble tatt, men når man knipser nok bilder av et motiv, må jo forhåpentligvis ett bli brukbart. Jeg syns dette ble ganske flott Forøvrig brukte jeg Sigma 70-300mm APO Macro på min D80 Brennvidde 120mm Iso 100 Blender F4.2 Lukker 1/800 s Noe etterbehandling har vært gjort selvfølgelig Edit: Takk til dere andre for hyggelig kritikk også Endret 16. september 2007 av preje Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Takk for opplysningene,preje. Gleder meg til jeg blir så flink med ny-kameraet mitt RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg syns og bildet var bra. Er enig i det du selv sier om at det ikke er sylskarpt, i alle fall ikke på den ene fuglen. Men det gjør vel ingenting, bildet er jo bra allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå