odals_kim Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Når jeg åpner task manager ser jeg at windows bruker nesten 4? Gig med minne, mens jeg har bare 1024 brikke. er det noe galt med brikken (kjøpt ny, er pc3200 fra geil) har satt at windows skal bestemme bruken også uten hell...av og til fpr jeg ikke åpnet programm fordi den er uten minne, og hender at jeg heller ikke får åpnet task manager heller. noen som er smarte her og har råd til meg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har du tatt en virusscan? Lenke til kommentar
odals_kim Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Har du tatt en virusscan? 9502271[/snapback] full scan og i tillegg memtest uten feil. problemet kommer når jeg enten spiller eller bruker bit torrent (hvis dette har noe å si)bruker ingen store programmer heller. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Post en logg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Hvordan er det med velikeholdet(defargmere-regcleaner...o.s.v) Start-kjør-msconfig Oppstart ta kun med antivirus. Start-kjør-eventvwr.msc Se etter rød ikon,dobbelklikk for mere info. Det er sideveskfil som vokser(pagefile.sys) Tar over når det ikke er nok minne. Kan godt opprette en ny. Sett ingen sideveskelfil(restart) Deframere--så sett systemstyrt sideveksel fil(restart) Endret 15. september 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå