chokke Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, har bestemt meg for å åpne alle "alternative" områder, men er et sted jeg har satt meg helt fast. Får heller ikke tatt bilde (Hvordan gjør man det? Prt scr funker ikke på samme måte som alde spill). Men skal prøve å forklare. Det er på første (kanskje andre) der hvor du hører han Big Daddy og Sister vandre i et rør ved siden av det røret du er i. Og på enden er det en sånn tank-dør og en gal mann kaster en granat som river ned skiltet og sperrer deg inne. Inni denne tanken er det rommet jeg vil inn i Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvet hvor du er, men hvis du kan lage et kart i apint ell. så hadde det vært til hjelp. Hvis det er den døra i undervannsrøret du går i, så blir den åpnet opp på veien tilbake fra Dr. Steingal. Lenke til kommentar
galmania Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tror det er der du skal ta i mot en av granatene han gærningen står å kaster med "telepati greiene" og så kaste den mot det sperrede åpningen. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Du må få Incinerate-plasmiden først, og Telekinese-plasmiden som du kan bruke til å slenge granatene mot den barrikaderte døren. "Don't Wait - Incinerate! Extra Hot!" Endret 15. september 2007 av Kharan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå