Rescue me Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Lurer på hva deoderant brukes til. Vet at man tar det under armen, men hvilken funksjon har den? Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Maskere svettelukt som kommer sigende ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 For at du skal lukte bedre og unngå svettelukt fra under armhulene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Takk for svar . Noen som har en deoderant å anbefale som ikke er så veldig dyr? Ikke at jeg svetter så veldig mye under armene, men alle andre på min alder buker det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Chanel Allure Homme Sport er den beste deodoranten jeg har prøvd Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Deoderant maskerer svettelukten, mens antipersperant skal forhindre at du svetter i første omgang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Takk for svar . Noen som har en deoderant å anbefale som ikke er så veldig dyr? Ikke at jeg svetter så veldig mye under armene, men alle andre på min alder buker det. 9502153[/snapback] Axe er alltid grei å ty til når du ikke kjenner til så mange merker. Og syns bruk av deo er viktig, samt parfyme. Har alltid på meg parfyme + deo når jeg går ut. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...&ordbok=bokmaal Det er utrolig hvor nyttige ordbøker kan være. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Jeg bruker antiperspirant jeg finner på rimi, så lar jeg heller parfymen (fælt ord) ta seg av godlukten. Synes selv det funker bedre enn å bruke en dyr deo som lukter godt. De varer ikke særlig lenge heller. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Boss Skin.. Den lukter lite, slik at du kan bruke hvilken som helst parfyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå