Autofil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har bestillt en Tysse-henger som har 4 stk 13" felger (2600kg tot.vekt) Er det noen som vet boltsirkel og innpress på disse, slik at jeg kan få fikset felger klart til henger'n kommer? Jeg er så harry, at jeg vil prøve å ha omtrent like felger på henger og bil... Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du kan jo ringe å hørre med de du kjøpte hengeren av.. rekner med att det er bedrift siden du har "bestilt" De burde vertfall vite det ! Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Du kan jo ringe å hørre med de du kjøpte hengeren av.. rekner med att det er bedrift siden du har "bestilt" De burde vertfall vite det ! 9502026[/snapback] Jo, takk. Det er gjort, og fikk til svar at: "det ser ut til å være" og "omtrent bla bla mm" "sjefen er ikke her i dag" "det har ingen spørt om før" Så jeg var like langt. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hvorfor sender du ikke bare en mail til Tysse vedrørende problemet? De kan sikkert bistå deg med nødvendig informasjon. Lykke til! Endret 16. september 2007 av terjemag Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Blir det senk og lavprofil også? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Hvorfor sender du ikke bare en mail til Tysse vedrørende problemet?De kan sikkert bistå deg med nødvendig informasjon. Lykke til! 9504994[/snapback] At ikke jeg tenkte på det.... Blir det senk og lavprofil også? 9508311[/snapback] Hadde ikke tenkt det, akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå