Creature Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hvor mangen har fått TI 200 kortet en har bestilt, om du har fått det, så skriv ned hva tid du bestilte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Why??? Leveringsproblemer? Lenke til kommentar
Creature Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 hehe, kan sei det. Eg begymer å bli lei av å vente, topoline svarer ikkje på e-mailene mine. Lurer på å kjøpe hos noen andre Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Bestillte mitt den 12 des, og ble lovet å få det før jul, men kom ikke før 3.juldag :sad: Er ganske formøyd med mitt, dog det skal byttes ut mot Radeon8500, siden 2d kavliteten ikke er tilstrekkelig på dette Daytona kortet... Ellers kan jeg nevne at det er VELDIG "klokkbart"...har så langt vært oppi 250/550... B-) ... 5.0ns ram...øøøhhh usikker jeg...:smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Jeg sjøl venter ikke, men en kamerat av meg venter på sitt gf3 ti200 kort fra topline. Han bestillte ca 1-2 uke® før jul(tror jeg det var) men jeg vet om folk som har fått sitt kort også...så det er håp... :smile: Lenke til kommentar
Jon Are Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Bestilte mitt kort 12. des. Fikk postoppkravet én uke etter. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Les erfaringene om denne webshoppen så vil du forstå... http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...webshop=topline Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 (endret) Fjernet. Endret 6. mars 2005 av NetFinity Lenke til kommentar
oprann Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Jeg bestilte kortet den dagen det var på tilbud. 12.12.01? Har enda ikke sett noe til kortet eller spor av det via posten sin 'spor pakke'. Topline svarer heller ikke på mailene mine og de har rot i systemene sine når det gjelder hvilket 'spor pakke' nr jeg har fått og rot med hvilken dato de har sendt pakken. Egentlig lurer jeg på om de har sendt noen pakke i det hele tatt. Det kan virke slik når de ikke svarer på mine henvendelser. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: On 2002-01-04 08:13, oprann skrev:Jeg bestilte kortet den dagen det var på tilbud. 12.12.01? Har enda ikke sett noe til kortet eller spor av det via posten sin 'spor pakke'. Topline svarer heller ikke på mailene mine og de har rot i systemene sine når det gjelder hvilket 'spor pakke' nr jeg har fått og rot med hvilken dato de har sendt pakken. Egentlig lurer jeg på om de har sendt noen pakke i det hele tatt. Det kan virke slik når de ikke svarer på mine henvendelser. Hva bør jeg gjøre? Hvis jeg var deg ville jeg ringt de og norter det de sier og navnet på den du snakker med. Da har du noe å vise til senere. Lenke til kommentar
BadGuy Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Hei. Jeg og en kamerat bestilte også 2stk. GF3 kort 12.12.01 Har ikke sett noe i posten enda. Ringte og snakket med de i butikken til Topline 17.12.01 (Tlf. 63 81 73 22) Fikk opplyst at kortene skule være framme før jul. Fikk beskjed 19.12.01 om atde skulle vert hentet av Posten ca 16:30 Tor. 18.12.01 Har som sagt ikke sett noe enda, men..... Får heller ikke tak i noen i butikken lengre. :sad: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Bestilte mitt 12 desember, fekk det på julaftå!! Kortet blei sendt fredag 21 desember, akkurat denna gongen meine eg at Posten R0X!! drittbra å få fram kortet mitt på 2-3 dagar i rett rundt jul! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Posten r0x som et lite helvett, Æ bestilte Min Plextorbrennar den 18. Desember fra databutikken.no og fekk det den 23. (så bor æ jo i nord-norge oxo då :smile: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå