Gå til innhold

warhawk,-er det ok spill?

EG-s

Anbefalte innlegg

Noen som tør tippe hva som blir det neste kjøretøyene som kommer? Tipper på følgende:

Tanksen som finnes i dagen spill er merket med MEDIUM tank. Det ser man hvis man går inn på statsen sine og ser på badges for for armour. Der står det MEDIUM TANK.

Kan vi da anta at det kommer en heavy tank etterhvert. En som går enda tregere men skyter med dobbelt hastighet, evt sinnsykt kraftig sak med mobilt luftvern?

Tipper vi også får se:

Fly med plass til to en som styrer og en som sitter i et maskingeæver tårn under nesa, ala black hawkmed 4 dobbelt maskingevær. Ikke raskt, tåler mye, Skyter som bare helvette. Siden den går sakte er den avhenigig av luftvern på bakken for å overleve og støtte fra egne fly. Blir da mest praktisk i forsvar på ctf og til å plasserer i midtbasen på zones.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så en spiller også annet kjøretøy enn å fly?

ser frem til å prøve det. Cod4 kommer vel i år, er usikker på release tidene.

9510475[/snapback]

Kjøretøy:

Jeep med MG

Tanks

Stasjonære våpen:

MG stillinger

Luftvernkanonen

Luftvernraketter

Fly:

Warhawk

Disse har en haug med våpen man kan plukke opp

Mann:

Soldat kan bruke pistol, maskingevær, rakettkaster, flammekaster, miner, granater, kniv og sniperrifle. Disse plukkes opp rundt omkring på brettet

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

ikke glem kikkerten som kan kalle inn airstrike (som ikke ses ofte i ett game)

men neste rank for meg krever at jeg har fått 4x4 bade (4x4 = jeep) dette krever da 2 kills med den, vil d da tilsi kjøre over folk med den eller skyte emd gunneren bak? og evt noen tips hvordan jeg kan få dette rakst til for begge deler er ganske så hard

Endret av Slugge
Lenke til kommentar
ikke glem kikkerten som kan kalle inn airstrike (som ikke ses ofte i ett game)

men neste rank for meg krever at jeg har fått 4x4 bade (4x4 = jeep) dette krever da 2 kills med den, vil d da tilsi kjøre over folk med den eller skyte emd gunneren bak? og evt noen tips hvordan jeg kan få dette rakst til for begge deler er ganske så hard

9512200[/snapback]

du kan både kjøre og bruke maskingæveret bak.. Ikke så veldig vannskelig egentlig, hvis du går inn for det..

Lenke til kommentar
takker, skulle inn og prøve nå, men på serverne står d unavavible (på ranked serverne) og når jeg prøver å joine får jeg opp at ranken min er for høy, jeg er wingman atm, burde da ikke være for høy? er de nede eller noe? noen som kan bekrefte?

9512370[/snapback]

Tror serverne er nede ja, stod at de skulle ordne på ranks greiene idag..

Lenke til kommentar

rart, fordi jeg er på forumet deres nå og finner intet om noe update i dag, jeg hater spillet vanlige games, klarer ikke spille spill bare for å spille, noe av d værste jeg vet, men fant en ting der inne jeg gleder meg til isåfall: http://i6.photobucket.com/albums/y228/yank...arhalkstore.jpg

det stod at noen updates vil være gratis andre kan koste, men hovedmannen bak dette mente at dette er ting som burde vært med i spillet ved release og derfor vil mesteparten være gratis, men map-packs og annet skal kjøpes fra min side

Lenke til kommentar
rart, fordi jeg er på forumet deres nå og finner intet om noe update i dag, jeg hater spillet vanlige games, klarer ikke spille spill bare for å spille, noe av d værste jeg vet, men fant en ting der inne jeg gleder meg til isåfall: http://i6.photobucket.com/albums/y228/yank...arhalkstore.jpg

det stod at noen updates vil være gratis andre kan koste, men hovedmannen bak dette mente at dette er ting som burde vært med i spillet ved release og derfor vil mesteparten være gratis, men map-packs og annet skal kjøpes fra min side

9512434[/snapback]

Når vil Warhawkstore komme da?

Lenke til kommentar

9512434[/snapback]

I helvette da! :dribble: Ser man nøye på bilde så står det Category Weapons:155!! page 3/16 :w00t:

Ser det står Heavy på den ene tanksen.

Laser guided står det på raketten

Expanded står det på de tre rakettaktige sakene, utvidet ammo på flyene?

Dette blir faen meg spennende!

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

godt mulig, håper på det beste, men lengter litt etter flere maps, har spillt cd 20 timer tilsammen på det nå og med bare 5 maps blir d litt for få

*edit*

ranked servere er oppe igjen btw

virker som rank reset og får blir recomended for gamle ranks nå...

Endret av Slugge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...