EG-s Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 har tre online spill, fall of er bra men vegas\cod3 er dårlig med tanke på interaksjon med andre. Hvordan er warhawk? vurderer å å bestille fra hk. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kjøp det på PSN istede? Billigere. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 warhawk kan jeg si rett ut at er det beste online spillet på ps3 sålangt, tenker fleste som har prøvd det kan bekrefte det samme Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 tenkte på psn, men er enklere å ha fysisk gjenstand (disk) ved kjøp. koster vel 370kr for disk kontra 240 for nedlastet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg synes warhawk er veldig bra ja.. men det kan fortsatt ikke nærme seg resistance online Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kjøpte akkurat warhwak på psn, synes det er litt forvirrende, man blir bare kastet inn i en kamp og må overleve. det mangler enn tutorial. det er iallfall min mening. men jeg tror det kommer til å bli bra når jeg kommer inn i det. men tviler på at det blir like bra som RFOM Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det mangler enn tutorial. det er iallfall min mening. 9502224[/snapback] Starte en egen passordbeskyttet server, så får du prøve litt i fred. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 har tre online spill, fall of er bra men vegas\cod3 er dårlig med tanke på interaksjon med andre. Hvordan er warhawk? vurderer å å bestille fra hk. 9501904[/snapback] Ettersom du selv skriver i posten din at arbeid med andre på laget er viktig kan du styre unna Warhawk så lenge. Ingen mulighet for squads og bruker noen mic hører alle på laget ditt det. Har ikke skjedd at jeg hører "fuck you, you fucking fuck!" på flere rankede (blå) servere. dog, spillet er ganske så gøy, får de gjort noe med teamwork og tror jeg Warhawk virkelig kan slå an! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det mangler enn tutorial. det er iallfall min mening. 9502224[/snapback] Starte en egen passordbeskyttet server, så får du prøve litt i fred. 9502518[/snapback] booooring, men for vel gjøre det:) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er helt ok...Ikke no mer. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 ok får se om en skaffer det. Spiller så lite at det er online noen timer her og der som teller. Er mest redd for at spillet kryr unger som roper alt de kan, som i enkelte fall of..servere. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Warhawk har fortsatt noen småproblemer. Som f.eks at statsen ikke funker som den skal(om ikke annet det ble fiksa i går). Og som teds nevner så mangler det squads, noe som er veldig nødvendig. Men ellers er det et knallbra spill! Anbefaler deg å kjøpe det, men kanskje vente litt. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) vel, har nå kjøpt det fra hk. stats etc betyr ingenting, hvis det ikke er avgjørende i spillet. Er en oppgave i seg selv å holde orden på betalt nedlastet software, så kjøpte disk for 360 med frakt. Har ikke behov for BT greiene som medfølger, siden ht820 ser ut til å fungere også med ps3. Endret 15. september 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er ikke noe problem med å laste ned fra PSN. Du betaler med visa eller lignende, laster og og installerer. Så spiller du. Hvis du sletter det bare laster du det ned fra PSN igjen. Men jeg skjønner jo at det er greit å ha det på BR da. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) enklere å laste ned, men trenger ikke en ny ting å holde styr på hva en har kjøpt. det holder med pc og pda ved formatering, hvis en ikke også måtte tenke på ps3. Men får det vel på fredag etter erfaring. Får se om det BT fungerer med telefonen så det ikke støver ned. Endret 16. september 2007 av EG-s Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er et ganske godt BT headset, og det vil nok fint passe til telefonen din. Men headset på telefon er imo mindre brukbart enn på en konsoll. Tenk om du gruser noen i en dogfight, en liten kid... du trenger bare si noen ord og ta han et par gangen til og fortelle ham om hva du gjorde med moren hans sist lørdag f.eks så kanskje han begynner å gråte, vel vært et 200kroners headset på PS3'en det Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 når vi først nevner noe warhawk mangler så er det utrolig irriterende og sitte på med andre folk som flyr og er så dum i hue at dem ikke klarer slippe deg av ved ett skikkelig sted eller slipper deg av i det hele tatt, gief parachute! Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Grunnet til at jeg kjøpte dette spillet er at det ble sammenlignet med det første Battlefield 1942 et av tidenes beste onlinespill. Som i 1942 er det enkelt å komme i gang. For å lære seg spillet er det lurt å velge localgame og starte opp en server framfor onlinegame. Da kan du i fred og ro utforske mapene og lære deg hvordan du bytter våpen bruker kjøretøy for bli kjent med mapsene. I starten kan flyvingen være litt krøkete men det kommer seg etterhvert. Heldigvis har ikke dette spillet all dritten som ligger i de avanserte utgavene av battlefield med squads, commander og faens oldermor. Håper de holder disse funksjonene LANGT unna dette spillet. Har du sansen for intense onlinekamper vil jeg si at dette er det beste spillet på playstation til nå. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 når vi først nevner noe warhawk mangler så er det utrolig irriterende og sitte på med andre folk som flyr og er så dum i hue at dem ikke klarer slippe deg av ved ett skikkelig sted eller slipper deg av i det hele tatt, gief parachute! 9504825[/snapback] Hadde parachutes gjort det litt for lett å ta områder i Zones? Kanskje vi får se litt større fly i en framtidig oppdatering der man har flere kanoner som kan bemannes og fallskjermfunksjon? Vet de er veldig opptatt av å holde spillet balansert så vi skal nok ikke regne med noen helt sinnsyke ûberkraftige fly som ødelegger gameplayet på CTF eller Zones. På DM og TDM derimot funker jo det meste..... Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 synes det er fett jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå