Peter_Lynch Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Alle som har stein i nærheten av en dass, kaster stein, beveger stein eller bygger hus på stein håner min relgion. Steiner er helligt for meg! Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Alle som har stein i nærheten av en dass, kaster stein, beveger stein eller bygger hus på stein håner min relgion. Steiner er helligt for meg! 9501861[/snapback] Er det greit å være stein da? Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hva med de som heter Steinar eller Øystein da? Er de hellige? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Alle som har stein i nærheten av en dass, kaster stein, beveger stein eller bygger hus på stein håner min relgion. Steiner er helligt for meg!9501861[/snapback] Som sagt før...hva har dette med Politikk og samfunn å gjøre når det er en egen Religions-kategori? Og hva er det vi egentlig skal diskutere her? Dette er andre posten du legger her som har med religion å gjøre og jeg velger å stenge denne posten å be deg heller reformulere denne tråden å posten den i Religions-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg