Mc-sande Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg leter etter en Bærbar data som Fungere bra til Spille, Surfe på nettet. Jeg hadde tenkt meg at den hadde Vista et bra nettverkskort og god batteri kappasitet Hvilken anbefaler dere ? Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Bærbare PC-er som funker bra til spill, er som oftest store og bruker mye batteri. Så det er ikke så lett å finne en som oppfyller alle kravene dine. Lenke til kommentar
Mc-sande Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Men det med Batteri kappasitet teller ikke så mye. Det er det med at den fungerer bra å spille på og et bra trådløsnetverkskort er det viktige. Lenke til kommentar
nordeidet Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei! Jeg vil anbefale deg noe i denne stilen: ASUS G2S Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 God pc det. Hadde vært greit å ha en ca. pris du er ute etter, da. Den der koster 16k. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Se på Dell XPS, det er den beste bærbare du får tak i. Men har du en maks pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå