Lilja4ever Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Skal til Paris i høstferien, reiser mandag, og er tilbake fredag. altså har ca 4 dager i byen. Og Jeg lurte da på om disneyland er verdt et besøk?? har utrolig lyst og dra dit, men blir jeg skuffa? er det mye å finne på der for oss i 18 års alderen eller er det bare for de mindre? Lenke til kommentar
MindB Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg ble skuffa da jeg dro dit for et par år siden..er vel best tilrettelagt for barn. Hvis du er ute etter et lite "kick", kan jeg anbefale Space Mountain 2. Billettprisen er forholdsvis høy, så istedet for å bruke opp pengene der, kan du kanskje gå en liten shoppingtur i Champs Elysees? Endret 16. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Var i orlando da jeg var fjortiss. Regner med den i paris er samme greiene. Du burde ikke dra dit. Stikk heller til et akvarium etc. og vent med disneyland til du får unger Endret 17. september 2007 av mushi Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Når jeg var der besøkte vi 2 parker, disney og Asterix parken. Jeg likte Asterix parken betraktlig mye bedre. Er rettet mot et eldre publikum. Hadde faktisk en av europas største berg og dalbaner der og. Og etter hva jeg kan huske så hadde de en berg og dalbane med en 3-4 looper. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Disneyland i Paris er eigentleg heilt ok, men det er ikkje noko meir enn det med mindre du er ein ihuga Disney-fanatikar. No fekk eg jo aldri besøkt heile Disneyland, men det er den opplevinga som eg sit igjen med. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Disneyworld i Orlando er så absoltt vært et besøk, hvis du klarer å bruke de speedpassene riktig (slipper all køen på de beste berg og dalbanene). er masse dritt der, som passer seg for 5 åringer, men mye morsomt for eldre også. Har ikke vært i Paris, er sikkert litt av de samme greiene, men tror det er en del mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå