Gå til innhold

På'n igjen med Muhammed hysteriet..

Anbefalte innlegg

http://nyheter.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=163462

Denne gangen er det Sverige som skal bukkes under og unskylde seg for at tegneren Lars Vilks tegnet Muhammed med en hundekropp.

Sveriges økonomi skal ødelegges hvis ikke Sverige unskylder.

Al-Qaida har også lovet en dusør på 150 000 dollar til dem som skjærer strupen av Lars og dreper han som et lam...

http://nyheter.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=163440

Her har vi fredens religion på sitt beste. Håper inderlig at ikke Sverige bukker under for dette som svake Norge gjorde da det skjedde oss.

Måtte flire av lars sin kommentar:

100 000 dollar høres veldig lite ut. Jeg burde være verdt mer, sier Lars Vilks til aftonbladet.se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg støtter opp Lars Vilks. Eneste måten å virkelig få slutt på dette med at hvis man kritiserer Islam, så ender man opp som den nederlandske filmskaperen Van Gogh som ble slaktet ned på åpen gate, er å forsette å kritisere og ikke bukke under for disse truslene.

Kom igjen folkens, vi lever i år 2007 for svarte! Jeg trodde vi ble kvitt slik ''voksen'' oppførsel for mange århundrer, hvor vi reagerer med vold når vi får litt kritikk.

Lenke til kommentar

Synes vi skal gå varsomt fram når det gjelder å forkaste muslimenes krav. Hvis ikke, vil vi i den kommende framtid, oppleve gærninger som detonere fullpakket kjøretøy med eksplosiver, med dødstall langt over hva vi kan forestille oss (Oklahoma bombene feks). Vi må spørre oss selv; Hvor mye er vi villig til å ofre for ytringsfriheten?

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Nei, nå får det snart være nok her!

Må si jeg er godt fornøyd med det nåværende avstemmingsresultatet på VGs hjemmeside.

Bør Sverige be Al-Qaida om unnskyldning for tegningen av Muhammed?

1. Nei (82.51%)

2. Ja (17.48%)

Jeg har lite til overs for tullete muslinger som tror de hele tiden kan få viljen sin ved å vifte med knyttneven.

Lenke til kommentar
Er vel noe i utrykket "Ikke alle muslimer er terrorister men alle terrorister er muslimer".

Slakt ned alle disse terroristsvinene en for en med rå makt. Vis dem like mye nåde som de viser offrene sine som de sprenger i småbiter.

9502250[/snapback]

enig. sier ikke man skal ta alle musliger, men synes helt klart man skal slakte ned alle terroristene!

har ikke noe i mot muslinger, men terrorister..

Lenke til kommentar
Synes vi skal gå varsomt fram når det gjelder å forkaste muslimenes krav. Hvis ikke, vil vi i den kommende framtid, oppleve gærninger som detonere fullpakket kjøretøy med eksplosiver, med dødstall langt over hva vi kan forestille oss (Oklahoma bombene feks). Vi  må spørre oss selv; Hvor mye er vi villig til å ofre for ytringsfriheten?

9502170[/snapback]

Vi bør være villige til å gå så langt det trengs... Ytringsfrihet kan sidestilles med frihet, og jeg skal ikke la meg kue av noen.

Takk til E-Ton som ga oss dagens bilde i dag!

Lenke til kommentar
jeg skal ikke la meg kue av noen.

9502384[/snapback]

Store ord av en tastaturkriger, morsomt å faktisk se om du er villig til å ofre mennesker rundt deg, venner, familie for å kunne latterliggjøre islam. Ytringsfriheten skal benyttes med omhu, ikke idiotskap. At kommende mennesker skal lide og blø for at du skal kunne uthenge muslimer kan vi slippe.

Lenke til kommentar
jeg skal ikke la meg kue av noen.

9502384[/snapback]

Store ord av en tastaturkriger, morsomt å faktisk se om du er villig til å ofre mennesker rundt deg, venner, familie for å kunne latterliggjøre islam. Ytringsfriheten skal benyttes med omhu, ikke idiotskap. At kommende mennesker skal lide og blø for at du skal kunne uthenge muslimer kan vi slippe.

9502426[/snapback]

Absolutt enig. Folk med omløp i hodet skjønner at det er jævlig ugunstig å igjen trykke karikaturtegninger når vi ser hva som skjedde forrige gang. Hva annet ønskes ved å trykke slike bilder enn det å provosere muslimer og gjøre gapet mellom midtøsten og vesten større? VG hadde en artikkel om at bildene ville bli trykket, altså det skulle gjennomføres, hvorfor, for å varsle en ny storm som følge av trykkinga?

Jeg ville ikke vært innesperret i en militærleir og kjempet for livet fordi en kontorsliter hjemme i Skandinavia trykker det han ønsker fordi "han kan det". (Sikter til angrepet på en norsk militærbase i Afgh. under den første karikaturstriden.[/i]

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjene for dette delforum, som sier at en tråd skal ha en problemstilling og oppfordre til debatt. Slike poster som dette passer best i såpeboksen, eller eventuellt i prekestolen, siden det her faktisk omhandler religion, ikke politikk.

I tillegg forutsetter dette forumet at man poster seriøst. 1 innlegg er slettet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...