Rudde Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hey, kjøpe meg Lost Planet idag på EB Games i Moss, kan jeg returnere det?? SYns det var ett møkkaspill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det burde ordne seg, bare nevn i kassen at Isbilen sier det er greit. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hey, kjøpe meg Lost Planet idag på EB Games i Moss, kan jeg returnere det?? SYns det var ett møkkaspill. 9501644[/snapback] hehe..lastet du ikke ned demoen først da?Jeg prøvde demoen synes det var noe skikkelig dritt! Spør butikken,send en mail eller ring! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Nei jeg har ikke boxen min live... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Man har ikke angrerett på varer kjøpt over disk. Uansett om de er brukt eller ei. På spill og film pleier de fleste butikker å la folk få bytte om varene er UÅPNET. Så dette blir nok vanskelig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Det var ingen for for forseiling på pakken ho dama åpna den la inn spillet og ga den til meg... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er fordi man kan be om forsegling ved kjøp . For at man skal kunne FÅ bytterett som en bonus . Lenke til kommentar
Walts Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ebgames hadde i alle fall slik før at man kunne kjøpe et konsol spill, testet det likte man det ikke kunne man bytte det igjen. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) .l Endret 17. september 2007 av Damsgaard Lenke til kommentar
Sn4k3Eye Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Som alastor sa, det er ingen bytterett på kjøp over disk, altså butikker med fast adresse. På småvarer som feks spill og film, byttes de stort sett over alt hvis de er Uåpnet. Men du har ingen bytterett eller krav on å heve kjøpet. Butikken er som regel greie med å ha med gjøre og du får byttet spillet i et annet eller du kan få en tilgode lapp som kan brukes som penger ved en senere anledning i samme butikk. Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ebgames hadde i alle fall slik før at man kunne kjøpe et konsol spill, testet det likte man det ikke kunne man bytte det igjen. 9503568[/snapback] Ja, men de sluttet med det. Folk tok med spillet hjem. Runnet det og leverte det tilbake igjen. Kunne ikke fungere for EBgames i lengden. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er fortsatt sånn på de brukte spillene deres... Du kan bytte det inn i løpet av 10 dager hvis du ikke liker det. Prøvde det på tirsdag, og da var det sånn. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stemmer det. Du har 10 dagers bytterett på brukte spill. Men dette er nok mest fordi at du skal ha sikkerheten tilstede hvis spillet ikke funker som det skal pga riper eller andre uhumskheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå