preje Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette ble tatt på Isle of Wight i sommer. Syns tittelen passer bra her Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Morsomt motiv. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Flott fanget, flott motiv teknisk godt. Gromfarger. Lenke til kommentar
preje Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk PMnormal og brainware Jeg var litt redd for at dette er et slikt bilde alle har sett tusen ganger før (noe de sikkert har ) men vil jo gjerne ha tilbakemeldinger, så da er det jo bare å legge det ut. Forøvrig syns jeg det ble litt morsomt, og fargene liker jeg godt, selvom bildet i seg selv kanskje ikke er så spennende. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er enig i at det var litt morsomt. Nesten som de gir hverandre en klem. Jeg likte bildet. (Og jeg har ikke sett det før..) Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 it`s a nice! heller ikke sett det før. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hehe, smile for the camera! Morsomt bilde med fine farger! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Syntes bildet fikk et litt overoppsprita preg pga de sterke fargene. Men, motivet var fint og croppen likeså. Flott! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bakgrunnsfargen tar litt for mye av oppmerksomheten, hvis man spør meg. Den er nok nødvendig, men kanskje ikke i like stor grad. Ellers har du funnet ett bra motiv, og det er godt fanget Lenke til kommentar
preje Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Takker for kritikken pybalto, tatcHe, Poor Leno, Litejk, Mixy At fargene kan oppfattes som "litt mye" er jeg med på, og ja - bildet har fått seg en runde med justeringer, men det skal og sies at det var mektige farger fra før. Isle of Wight er en frodig øy, og fargene der oppleves som veldig friske og kraftige (ihvertfall for meg ) Jeg hadde ikke mye tid på dette bildet, for de to "kompisene" holdt ikke på så lenge. Men det var morsomt å klare å fange de akkurat slik Lenke til kommentar
brainware Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Takker for kritikken pybalto, tatcHe, Poor Leno, Litejk, Mixy At fargene kan oppfattes som "litt mye" er jeg med på, og ja - bildet har fått seg en runde med justeringer, men det skal og sies at det var mektige farger fra før. Isle of Wight er en frodig øy, og fargene der oppleves som veldig friske og kraftige (ihvertfall for meg ) Jeg hadde ikke mye tid på dette bildet, for de to "kompisene" holdt ikke på så lenge. Men det var morsomt å klare å fange de akkurat slik 9539039[/snapback] Jeg er jo som du ser tidligere veldig enig med fargene, du kunne gjerne gi et hint om hvor mye de er justert opp og og i tilfelle hvordan? Jeg kan forsåvidt være enig med Mixy i at den grønne bakgrunnsfargen kunne vært tonet litt ned hvis du justerer områdene separat, noe som ofte er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå