Gå til innhold

den store fårikål tråden

Wooteman

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle lage en tråd om dette, kansje litte morsomt men men la oss snakke tull som det kalles :p

så, er det noen som har lag en utradisjonel fårikål da tenket jeg på krydder eller noe annet. jeg liker den tradisjonele kål kjøtt pepper , kål kjøtt pepper. og retten må jo være den mest baraiske vi har i lande , den kommer jo fra viking tiden :thumbup: og vikinger er vi stlot av å være :p

men er det noe som ikke er gald i fårikål? og hvorfor det vi jeg vite .

I love FÅRIKÅL :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud skapte sauer, pepper og kål. Så skapte han nordmannen, sulten og tomskallet. Heldigvis var det ingen kunst å kombinere ingrediensene, og den dag i dag spiser nordmannen fårikål til middag; ikke fordi han ikke kan fake raffinement, men fordi det enkle rett og slett kan være det beste.

Lenke til kommentar
men hav er dette her for no , må jo likie kårikål det så digg. ja ja alle er forkjellige , men kansje du ikke har lagt noe særlig bra kårikål da :!:  hvis du syns det smaker som et lik .  og du må huske på at kårikål er bedre den andre dagen :thumbup:

9506881[/snapback]

er du full? du skriver litt rart :b

den andre dagen?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...