Wooteman Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 tenkte jeg skulle lage en tråd om dette, kansje litte morsomt men men la oss snakke tull som det kalles så, er det noen som har lag en utradisjonel fårikål da tenket jeg på krydder eller noe annet. jeg liker den tradisjonele kål kjøtt pepper , kål kjøtt pepper. og retten må jo være den mest baraiske vi har i lande , den kommer jo fra viking tiden og vikinger er vi stlot av å være men er det noe som ikke er gald i fårikål? og hvorfor det vi jeg vite . I love FÅRIKÅL Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fårikål får lyfe! Men kun om høsten da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Enkelt å lage og smaker godt . Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Enkelt å lage og smaker godt . 9502161[/snapback] ja men synd at det ikke her så mange som liker det Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Enkelt å lage og smaker godt . 9502161[/snapback] ja men synd at det ikke her så mange som liker det 9502641[/snapback] ikke så mangen som liker det!? det er jo skam godt! mørt, mørt kjøtt MMM... fårikål er poesi... poesi er godt... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kåln ser ut som alga i gryta, er ikke særlig begeistra for det nei. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hater kålen, men kjøttet og potet spiser jge. dæven jeg kunne lukte fårikål i 2 sec der i stad! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Gud skapte sauer, pepper og kål. Så skapte han nordmannen, sulten og tomskallet. Heldigvis var det ingen kunst å kombinere ingrediensene, og den dag i dag spiser nordmannen fårikål til middag; ikke fordi han ikke kan fake raffinement, men fordi det enkle rett og slett kan være det beste. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fårikål er genialt! Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 mange er venne mine liker ikke det , og jeg forstår det ikke er så DRIT godt de er skam for norge at de ikke liker får nasjonal rett Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fårikål smaker død og fordervelse. Håper han som fant det opp dør eller allerede er død. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vi skal ha Fårikål til middag idag Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Spiser kun fårikål med lammekjøtt...Sauekjøttet smaker helt jævlig syns jeg... Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 men hav er dette her for no , må jo likie kårikål det så digg. ja ja alle er forkjellige , men kansje du ikke har lagt noe særlig bra kårikål da :!: hvis du syns det smaker som et lik . og du må huske på at kårikål er bedre den andre dagen Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 men hav er dette her for no , må jo likie kårikål det så digg. ja ja alle er forkjellige , men kansje du ikke har lagt noe særlig bra kårikål da :!: hvis du syns det smaker som et lik . og du må huske på at kårikål er bedre den andre dagen 9506881[/snapback] er du full? du skriver litt rart :b den andre dagen? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 nei jeg har dysleksi pluss at PC-en er litt fucka idag , det jeg mener er at fårikål er bedre etter første ganger du spiser det Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 nei jeg har dysleksi pluss at PC-en er litt fucka idag , det jeg mener er at fårikål er bedre etter første ganger du spiser det 9506936[/snapback] ok sorry. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg liker det faktisk ikke så godt. synes det er litt ensformig i smak for min del. Men vilt gryte derimot! Equip: Flaming cloak lvl 34. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Når jeg leste denne tråden fikk jeg plutselig lyst på fårikål... Tror jeg vet hva jeg skal handle inn til middag i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå