Gå til innhold

Problemer med og logge inn.[løst]

Anbefalte innlegg

Hei, det har seg nå at på fredag vart 10 day trialen min ferdig, og jeg ville jo spille mer. Så jeg lagde meg en ny trial account, og når jeg hadde creata ferdig accounten min fyrte jeg opp wow og pressa inn account navn og pass....account infoen var feil. :dontgetit:

"what the fuck" tenke jeg, og prøvde flere ganger. Gikk inn på wow- eu og prøvde og logge inn på manage account tingen...gikk som smurt, fikk logga inn der. Men hvorfor ikke på WoW :hmm: Har prøvd og lage flere accounter.. har endre passord osv.

Det bryr meg egentlig ikke noe særligt, men problemet er. Jeg har kjøpt meg WoW, men får ikke account før mandag (ikke spørr) og jeg lurer på om det kommer til og skje det samme med full account som trial. :cry:

Har litt dårlig samvittighet , for jeg har wrapped of the plast som man sier..

Da er det 399,- rett i dass :cry:

For de som ikke skjønte hva spørsmålet var:altså, jeg har drevet litt med wow trial for og prøve. Jeg har planer om eg begynde, men får ikke account før på mandag, så jeg lagde meg her en ny trial, men den ser ikke ut til og virke. Jeg får ikke logga på wow, Og jeg har lagd flere, men de virker heller ikke, kommer dette til og skje med full accounten min?

Kan noen hjelpe meg? :dontgetit:

Endret av Zerrier
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kanskje det at du har lagd flere enn en trail, jeg vet ikke :hmm: Det jeg ikke forstaar er hvordan du kan si '399 i dass'? Trodde ikke du hadde kj0pt spillet enda? :o

Edit: Aha, I see.. Vel, tviler paa du kommer til aa ha noen problemer med fullversjonen :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...