thehazen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 HDMI gir ca ingen forskjell Det tror jeg nok egentlig varierer fra tv til tv. 9502001[/snapback] På min high end 42" så er det liten forskjell, jeg har sett mange lcd skjermer og den eneste gangen det var betydelig forskjell, dette gjelder forsåvidt forskjellen i bildekvalitet på 1080i og 1080P også så var det kun en 50" som man kunne se forksjell på. Har du mindre tv enn 42" så ser du ikke forskjell, og uansett om du skulle inbille deg att du gjør det så er det ikke all verden. Om du mener det er all verden så har tvn din en vanlig HDMI port mens alle andre kontakter er totalt skrøpelig satt sammen. 9502531[/snapback] det er mulig det ikke spiller noen rolle for deg, men 100gb ekstra når xbox lanserer sin filmtjeneste denne høsten spiller en rolle for meg. begynte å gå tom for plass selv med 2-3 demoer maks - og hdmi spiller muligens ingen rolle for folk flest men det betyr mindre kabelrot for noen. dessuten ser den bra ut og bråker på en mindre vulgær måte... om det ikke er verdt 99 kroner kan du kalle meg en pikk-olo med tuba. 9503290[/snapback] Filmtjenesten, ja du har rett. Men att du fylte opp hardisken med 2-3 demoer er ett latterlig utsagn da ingen demoer er så store. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Garantien er utvidet på alle konsoller, HDMI gir ca ingen forskjell, stor harddisk trenger man overhodet ikke til noe som helst. Så nei. 9501991[/snapback] Har du et lengre kabelstrekk og over 42" så har hdmi veldig mye og si Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ingen grunn whatsoever. Hvem trenger 100 GB lagringsplass? HDMI vet få hva virkelig er og hvilken forskjell det utgjør. En stillere konsoll er ikke verdt 1400 kroner, ei heller svartfargen. Nå får du avgjøre om du er teit eller fornuftig selv. 9503637[/snapback] Ikke lenge før det blir utleie av hd filmer,serier,konserter og musikk videoer samt demoer så 120 giga er minimum,har du en større skjerm så er hdmi også veldig viktig og gir et vesentlig bedre bilde enn component Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Neo: Jeg synes at du burde spare de 1400 ved å kjøpre en premium og enten en 120Gb Hdd eller en Hd-Dvd spiller. Dette bestemmer du selv da selvfølgelig Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er vel i alle fall ikke vits å kjøpe Elite før den nye modellen kommer med 65nm? Hva er vits med å "oppgradere" til en ny modell som alikevek får RROD? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Den er da det hvis du ikke tenker på den hvite versjonen av 360 med HDMI-port. Denne kommer visstnok en gang i '08 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvite med HDMI finnes jo allerede i butikker (kanskje ikke her til lands enda, men "out there") Og folk får jo RROD med elites enda om jeg ikke har hørt helt feil.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Finnes endel tråder om dette allerede. De du kan kikke på er: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=822717 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=818951 Eller bare søke etter Elite på dette forumet. Da kommer det opp en hel del. 9501588[/snapback] Ta ibruk følgende tråder. Du har også skrevet emnet feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg