Gå til innhold

Er det vert og oppgredere til Elite?


Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HDMI gir ca ingen forskjell

Det tror jeg nok egentlig varierer fra tv til tv.

9502001[/snapback]

 

 

På min high end 42" så er det liten forskjell, jeg har sett mange lcd skjermer og den eneste gangen det var betydelig forskjell, dette gjelder forsåvidt forskjellen i bildekvalitet på 1080i og 1080P også så var det kun en 50" som man kunne se forksjell på.

Har du mindre tv enn 42" så ser du ikke forskjell, og uansett om du skulle inbille deg att du gjør det så er det ikke all verden.

 

Om du mener det er all verden så har tvn din en vanlig HDMI port mens alle andre kontakter er totalt skrøpelig satt sammen.

Lenke til kommentar
HDMI gir ca ingen forskjell

Det tror jeg nok egentlig varierer fra tv til tv.

9502001[/snapback]

 

 

På min high end 42" så er det liten forskjell, jeg har sett mange lcd skjermer og den eneste gangen det var betydelig forskjell, dette gjelder forsåvidt forskjellen i bildekvalitet på 1080i og 1080P også så var det kun en 50" som man kunne se forksjell på.

Har du mindre tv enn 42" så ser du ikke forskjell, og uansett om du skulle inbille deg att du gjør det så er det ikke all verden.

 

Om du mener det er all verden så har tvn din en vanlig HDMI port mens alle andre kontakter er totalt skrøpelig satt sammen.

9502531[/snapback]

 

 

det er mulig det ikke spiller noen rolle for deg, men 100gb ekstra når xbox lanserer sin filmtjeneste denne høsten spiller en rolle for meg. begynte å gå tom for plass selv med 2-3 demoer maks - og hdmi spiller muligens ingen rolle for folk flest men det betyr mindre kabelrot for noen.

dessuten ser den bra ut og bråker på en mindre vulgær måte... :)

om det ikke er verdt 99 kroner kan du kalle meg en pikk-olo med tuba.

Lenke til kommentar
Nei hvis du planlegger å spille backus(brente spill) ja hvis du har lyst på en ny konsoll

9501599[/snapback]

 

 

et rungende "ja!" på spørsmålet ditt.... du får lang garanti, 100gb ekstra hd-plass og en konsoll som bråker litt mindre.

9501696[/snapback]

Unnskyld Neo, men du vet at den garantien også gjelder for x360 den første som kom? det gjelder som du sier også for Elite.

Lenke til kommentar
Nei hvis du planlegger å spille backus(brente spill) ja hvis du har lyst på en ny konsoll

9501599[/snapback]

 

 

et rungende "ja!" på spørsmålet ditt.... du får lang garanti, 100gb ekstra hd-plass og en konsoll som bråker litt mindre.

9501696[/snapback]

Unnskyld Neo, men du vet at den garantien også gjelder for x360 den første som kom? det gjelder som du sier også for Elite.

9503422[/snapback]

 

 

jeg er klar over det, men det føles likevel ok for min del å ha en "ny" konsoll som i tillegg rommer 100gb mer og som støyer mindre/annerledes og som har hdmi (for mindre kabler).

tipper andre kan føle at det ikke er verdt å bytte men som trådstarter spurte om så er i hvert fall ikke jeg i tvil om at 1) jeg elsker 360 og syns den gruser både ps3 og wii selv om jeg har alle og 2) elite er bedre enn premium. så bytt om du vil, for du får både fet garanti og en bra konsoll (i bytte mot en fet og bra konsoll) :)

Lenke til kommentar
Ingen grunn whatsoever. Hvem trenger 100 GB lagringsplass? HDMI vet få hva virkelig er og hvilken forskjell det utgjør. En stillere konsoll er ikke verdt 1400 kroner, ei heller svartfargen. Nå får du avgjøre om du er teit eller fornuftig selv.

9503637[/snapback]

 

det var en herlig kommentar... :)

om man ikke gidder stikke på 7 eleven og leie en bra film en søndag i februar så kan det være ok med 100gb ekstra.

fargen er ikke viktig for min del, men folk får jo avgjøre om det er verdt 99 kr eller ikke.

 

jeg tror forresten at en del som spiller vet hva hdmi er.

Lenke til kommentar

RROD dekkes av garantien, er det lenge siden du brukte håndkletrikset på den? RROD vil uansett vende tilbake ved et senere tidspunkt når du har hatt den allerede.

 

Når det kommer til garantiperioden som er diskutert her vil jeg komme med et innspill, man må tenke på at du får en helt ny konsoll. Hele garantiperioden blir satt tilbake til null, jeg for min del byttet gladelig inn min konsoll som var kjøpt ved lansering mot en ny Elite.

 

Design er veldig subjektivt, jeg for min del synes design er veldig viktig. Så hvis du har 5 drittspill som de aksepterer og lyst til å bytte, go for it!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...