MrVilla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har nettopp installert Win98 på maskinen min. men når jeg går inn på Windows update så får jeg beskjed om at det finnes ingen oppgraderinger :-? Dette stemmer ikke. Er dte noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Rett meg hvis jeg tar feil... Jeg mener Microsoft har sluttet å supportere Windows 95 og Windows 98, og det innebærer bla. ingen flere oppdateringer. Vet ikke om det gjelder Windows98 SE(Second Edition) -BUFF Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 ÅFFERNOE!?!?!?! Det er det sykeste jeg har hørt????? Er klar over at XP og 2000 er det hotte i dag, men det er helt idiotisk å stenge av supporten til Win98SE! Dem kunne ihvertfall hatt det som allerede eksisterte! Er det noen som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er det noen som kan bekrefte dette? ja, microsoft kan. bare å sende en mail å spørre det.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det er 3.1 og 95 som er avsluttet. 98 blir ikke avstengt før minst om et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå