MyBigMouth Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hei Jeg skulle lage et program for noen, og har dessverre begitt meg ut på noe jeg ikke er god nok for. Lurer derfor på om noen har peiling på dette programmet! Jeg har skjønt ganske mye av programmet, men trenger hjelp med endel småting når det gjelder print osv. F.eks hvordan siden blir printet ut osv. "Hjelp!" Skriv i tråden, eller send en pm hvis du har brukt programmet før Lenke til kommentar
qdos Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Vet ingenting om programmet, men syntes kallenavnet ditt sett i sammenheng med posten var ganske bra Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hehe, ja, ikke sant. Det begynte med at jeg skulle lage hjemmeside for de, noe jeg kan, så "måtte" jeg lage et program til de, og det _måtte_ være i indesign. Hvorfor sa jeg ja... Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Før man printer ut er det vanlig å eksportere til .pdf imo. Om du vil se hvordan hver enkelt side ser ut så er det bare å trykke på "w" for å toggle guides/rulers/etc. Når det gjelder generel hjelp så er det kanskje like greit at du leser en liten guide fremfor at jeg skal ramse opp alt jeg kan. Bare å spørre igjen om du har noen spesifikke spørsmål. Lykke til! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Sjekk pm Peka. Når man printer, kommer siden ut slik de er på skjermen da? Jeg vil jo gjerne ha de slik at jeg kan bla i de slik de sees ut på skjermen, men hvis jeg printer de ut slik de faktisk ser ut der, så vil jo sidene bli helt feil. Det som ser ut som sidenr3 på skjermen kan siste side f.eks.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå