KongRudi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Advarsel: Hvis du ikke har spillt forbi chapter 4 bør du ikke lese videre, og ihvertfall ikke spoileren.. Har prøvd i ca 4 timer på bossen her.. Og får det ikke til. Og nå blir jeg skikkelig gal. Sliter veldig på: To kill a fox Klarer å ta ned livet første gangen, så begynner han å splitte seg.. Klarer å ta ned ca. halve livet andre gangen, men så dreper han meg. Er det noen spesielle triks på dette, eller er det noe annet bra triks i kampen? Er det mulig å få tak i de liv-tønnene på platået bak? Bør man ignorere klonene? PS! Bruk spoiler warning når du svarer, siden det er ett nytt spill.. Endret 15. september 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Advarsel: Hvis du ikke har spillt forbi chapter 4 bør du ikke lese videre, og ihvertfall ikke spoileren.. Har prøvd i ca 7-8 timer på den jævla bossen her nå.. Og får det fremdeles ikke til. Og nå er jeg blitt skikkelig gal, og vurderer å legge fra meg den umulige dritten. Progress-report på: To kill a fox Klarer å ta ned livet 3 ganger, før han å splitter seg til 8 stk, og jeg begynner på siste drapsyklus.. før han/de dreper meg. Er det mulig å få tak i de liv-tønnene på platået bak? PS! Bruk spoiler warning når du svarer, siden det er ett nytt spill.. Hvor i helsike skifter du vansklighetsgrad, begynner å lure på om jeg spiller på Hell-mode, eller hva som er galt hos meg.. :-/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hehe.. skal akkurat til å starte på chapter 3 etter ca 3 timer gameplay, har ikke stått fast noen plass. Trodde dette var en kort spill, fortsetter dette vil du vel bruke ca 15-20 timer på dette spillet Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Tja, var ikke kort for meg, er allerede oppe i over 15 timer, jeg er over lengden jeg brukte på å fullføre The Darkness nå, men den ene slutt-kampen brukte jeg like lang tid som på resten av spillet.. Det var noen liv-kanner på kanten som skulle gå ann å få tak i ved hjelp av ranged stance ifølge andre folk på forum som prøvde å hjelpe, men som jeg ikke fikk til å ta, vet ikke hvorfor.. Klarte akkuratt kampen nå uansett, uten å ta de forbannede liv-kannene som stod å irriterte meg.. Så nå er jeg klar til å fortsette.. Bare inn på internett for å si ifra på de forskjellige plassene jeg har spurt at jeg ikke trenger hjelp lenger. Kanonspill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå