Gå til innhold

Hjelp på Heavenly Sword Ch. 4 (Spoiler-warning).

KongRudi

Anbefalte innlegg

Advarsel: Hvis du ikke har spillt forbi chapter 4 bør du ikke lese videre, og ihvertfall ikke spoileren..

Har prøvd i ca 4 timer på bossen her.. Og får det ikke til. Og nå blir jeg skikkelig gal.

Sliter veldig på: To kill a fox

Klarer å ta ned livet første gangen, så begynner han å splitte seg..

Klarer å ta ned ca. halve livet andre gangen, men så dreper han meg.

Er det noen spesielle triks på dette, eller er det noe annet bra triks i kampen?

Er det mulig å få tak i de liv-tønnene på platået bak? Bør man ignorere klonene?

PS! Bruk spoiler warning når du svarer, siden det er ett nytt spill.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Advarsel: Hvis du ikke har spillt forbi chapter 4 bør du ikke lese videre, og ihvertfall ikke spoileren..

Har prøvd i ca 7-8 timer på den jævla bossen her nå.. Og får det fremdeles ikke til. Og nå er jeg blitt skikkelig gal, og vurderer å legge fra meg den umulige dritten.

Progress-report på: To kill a fox

Klarer å ta ned livet 3 ganger, før han å splitter seg til 8 stk, og jeg begynner på siste drapsyklus..

før han/de dreper meg.

Er det mulig å få tak i de liv-tønnene på platået bak?

PS! Bruk spoiler warning når du svarer, siden det er ett nytt spill.. :)

Hvor i helsike skifter du vansklighetsgrad, begynner å lure på om jeg spiller på Hell-mode, eller hva som er galt hos meg.. :-/

Lenke til kommentar

Tja, var ikke kort for meg, er allerede oppe i over 15 timer, jeg er over lengden jeg brukte på å fullføre The Darkness nå, men den ene slutt-kampen brukte jeg like lang tid som på resten av spillet.. :p

Det var noen liv-kanner på kanten som skulle gå ann å få tak i ved hjelp av ranged stance ifølge andre folk på forum som prøvde å hjelpe, men som jeg ikke fikk til å ta, vet ikke hvorfor..

Klarte akkuratt kampen nå uansett, uten å ta de forbannede liv-kannene som stod å irriterte meg.. :)

Så nå er jeg klar til å fortsette.. :p

Bare inn på internett for å si ifra på de forskjellige plassene jeg har spurt at jeg ikke trenger hjelp lenger. :)

Kanonspill.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...