John Keats Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Har seg slik at Prince bugga så vi ikke kunne angripe han. Når vi sendte ticket til GM's så kom en GM som første pulla masse mobs og wipa oss, og etterpå drepte Prince. Fikk han respawna igjen og tok han etter det =) Noen andre som har vært borti noe slikt? :!: Endret 15. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fikk dere ress da? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Neida, måtte corpse 10% unødvendige durability loss.. GM'en skrev visstnok til raidledern at han ikke trodde vi skulle komme i combat med dem. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nub GM! Nevertheless en artig opplevelse! Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hey, vi er jo i samme guild og greier.. ^^ Feonor - Helli Prest Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Neimen.. artig =) Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 "<GM>[Ventranous] says: Move please " Haha! Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette var vel tilfeldigvis ikke på Sylvanas? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Nei, var Grim Batol. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har seg slik at Prince bugga så vi ikke kunne angripe han. Når vi sendte ticket til GM's så kom en GM som første pulla masse mobs og wipa oss, og etterpå drepte Prince. Fikk han respawna igjen og tok han etter det =) Noen andre som har vært borti noe slikt? :!: 9501049[/snapback] Jepp, Skjedde for oss for to uker siden : p En som var med kom uttafor døra når vi gikk på, Også whipa vi. Når vi skulle gå på han andre gang kunne vi ikke angripe han. Så sendte vi ticket og det kom masse mobs og gikk på oss , Vi whipa ikke da Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Når vi først prater om GM's etc.. Noen som har sett GM tabarden "IRL"-ingame? Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har opplevd det der noen ganger. Men det var før da døren til prince ikke lukket seg. Han bugget hvis noen løp ut den og ikke døde. Vi fikset det med å pulle noen fleshbeasts opp til han og pluttselig funket han igjen. Ikke vet eg korfor. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hehe... morsom den der. men vilket os er det du bruker baren nederst lignet ikke på noe jeg har sett. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 hehe... morsom den der. men vilket os er det du bruker baren nederst lignet ikke på noe jeg har sett. 9506437[/snapback] Ubuntu med Gnome. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 ha. viste det. Cs funker også i ubuntu ikkesant vis man kjører det i åpen kilde kode (husker ikke det andre navnet) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Vet ikke, spiller ikke CS Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 ok... men digg at wow funker i Ubuntu. når jeg skal ha meg ny pc' tenkte jeg på å få meg to partisjoner som gjør at jeg kan ha to os. windows og Ubuntu. men vis cs også funker i ubuntu så blir det pure Ubuntu for meg. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Tror nok CS funker. Vet du i allefall kan installere Steam enkelt gjennom Wine. Lenke til kommentar
SunTop Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Litt off-topic, men hva slags addon bruker du for å få opp folka i raidgruppa i den boksen til venstre på skjermen? Likte det oppsettet.. Nice and clean! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Addonen heter Grid, og er helt genial. Beste oppsettet av raidframes du får tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå