colombo230 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvordan finner man ut av hva slags hastighet mitt Geforce2 gts kort kjører på? 2x, 4x, etc...Skal kjøpe meg et nytt hovedkort, og det ene støtter bare 8x og 4x, mens det andre støtter 4x, 2x og 1x. Hva tror dere mitt kort kjører på? Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det står i biosen hva du har stilt det inn på... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg tror det kjører på 4x AGP. Hvis du skal være helt sikker bør du laste ned Powerstrip fra www.entechtaiwan.com og sjekke. Der finner du masse info om skjermkortet ditt. Blant annet AGP hastigheten Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Tror nok det kjører på 4x AGP ja. Stod noe om 4x AGP i manualen til kortet når jeg sjekket nå, men jeg laster ned det programmet du tipset meg om for å være helt sikker. Lenke til kommentar
Phoenix) Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger -> avansert -> trykk på kortet ditt. Der skal det stå AGP hastighet (det gjør det iallefall til meg). Eller så kan du laste ned AIDA32: http://www.aida32.hu/download/aida32pe_320.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå