Mafo Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 En uke etter at Apple bestemte seg for å gi kompensasjon til de første iPhone-kjøperne, er kreditten tilgjengelig i produsentens nettbutikker. Les mer Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 omg! Dette må vel være en ikke-sak? Hvor mange av amobils lesere er dette aktuellt for? Men ser gjerne flere tester? Hva med å teste noen av de nye Samsung mobilene Er ellers ofte innom å leser her! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syns dette er litt morsomt jeg da. Se for deg du kjøpte en iPhone på lanseringsdagen, la den ut på ebay og solgte den til (la oss si...) en nordmann for litt fortjeneste. Og nå får man enda mer penger igjen (sett at man tok vare på kvitteringa). Genialt.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syns dette er litt morsomt jeg da. Se for deg du kjøpte en iPhone på lanseringsdagen, la den ut på ebay og solgte den til (la oss si...) en nordmann for litt fortjeneste. Og nå får man enda mer penger igjen (sett at man tok vare på kvitteringa). Genialt.... 9511252[/snapback] Nei, det er akkurat det som gjør denne saken totalt irrelevant for nordmenn: Det er kun de som har aktivert et abonnement med 2 års binding til over 10 000kr på de to årene som får disse 100$. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Syns dette er litt morsomt jeg da. Se for deg du kjøpte en iPhone på lanseringsdagen, la den ut på ebay og solgte den til (la oss si...) en nordmann for litt fortjeneste. Og nå får man enda mer penger igjen (sett at man tok vare på kvitteringa). Genialt.... 9511252[/snapback] Nei, det er akkurat det som gjør denne saken totalt irrelevant for nordmenn: Det er kun de som har aktivert et abonnement med 2 års binding til over 10 000kr på de to årene som får disse 100$. 9513455[/snapback] Aha. Så dvs. at alle som har videresolgt ikke-aktiverte iphoner får ikke kreditt. I see Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg