turnipkongen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Var usikker på om ej skulle legge ut dette bildet her på akam på grunn av all den tekniske kritikken som dominerer her, men versågod: Mykje støy, inga skarpheit, midtstilling av motivet, og inga følging av komposisjonsreglar what-so-ever. Slakt i veg! ''Viva le Resistance!'' Lenke til kommentar
graylady Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Synes det var lekkert i farge og form jeg, som et CD cover i format og stemning fra en konsert... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Et rocka bilde med lekre fargekombinasjoner. Du har vært heldig med bakgrunnen som ser ut som om den er skapt i etterkant, selv om det ved nærmere ettersyn selvfølgelig er mikrofonstativer. Komp er fin, og du har kuttet beina på helt riktig sted. Rammen er for en gangs skyld passende i forhold til motivet. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette ble litt for heftig syretripp for meg. Skulle gjerne ha hatt noe jeg kunne fokusere på. Ble nesten stressa av å se på det. Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 tusen takk for ris og ros folkens Lenke til kommentar
preje Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg syns det var et kult bilde. Her skjer det liksom noe. Og at du ikke har "fulgt reglene" syns jeg ikke gjør noen ting. Dette funker for meg uansett. Tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå