Svenn1s Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har etter lengre tids både styrke- og utholdenhetstrening nå begynnt å bruke kreatin (ATP). Jeg har etter hvert som jeg har trent sett vekta gå sakte men sikkert ned noe som må til for å bli kvitt litt ølmage . Etter at jeg begynnte å ta kreatintilskudd har jeg på bare ett par uker sett en vektøkning på 2 kg på like mange uker Har alt dette med kreatintilskuddet (har da også hatt oppladningsfase på 5 dager) å gjøre eller bør jeg kanskje få i meg enda mindre kalorier ? Er forøvrig en mann på 20 år med vekt (nå) på 97 kg( ) 193 cm over bakken strekker jeg meg.... Lenke til kommentar
narlzac Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Monohydrat binder opp vann. Det er med kreatin monohydrat ikke uvanlig å gå opp 2 kg på 10 dager, når dette da kommer av at kroppen binder opp vann. Hvis du ikke har lyst til at kroppen skal binde opp vann, kan du f eks bruke kre-alkalyn Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jepp, helt normal økning i sammenheng med kreatinbruk. Men det vannet som bindes opp av kreatin forsvinner igjen når man slutter med kreatin, så det er ikke noe stress. Og vannet som bindes opp ligger rundt omkring i musklene og ikke rundt livet. Lenke til kommentar
Svenn1s Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Takk for svar Var nå godt å høre... Vi får se om det blir med den boksen etter hvert Var nesten litt redd jeg måtte kutte ned på mors deilige kjøttkaker i morra Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har venner som sier at de bloater av kre-alkalyn, faktisk. Produktet skal jo være no-bloat, "men jeg begynte å føle meg som en ballong". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå