Ozelot Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Absolutt runka!Og prøvd å fått meg noe av ei jente for å se hvordan det er å pule ei jente! Og tisse stående. Se om jeg kunne spist den største menyen på mcdonald eller burger king eller noe sånt 9502805[/snapback] Det går vel nå også vel?.. Hvis jeg skulle vært jente, ville jeg sikkert studert konsistensen til puppene en stund... Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hadde vel gått inn i jentegarderoben på et bad og spurt om noen trengte å blir smørt inn med såpe Lenke til kommentar
MayPai Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Hadde stått naken, og sprika beina og svaia fram og tilbake og bare kjent at utstyret dingla mellom beina mine Og selvsagt ville jeg funnet ut hvor langt jeg kunne sprute :!: Endret 3. februar 2008 av guiness Lenke til kommentar
Carman Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kjøpt en dildo og vært inne hele dagen og brukt den i alle tenkelige kroppsåpninger for å se hvordan det er å få multiorgasmer. i kjeften også??? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hadde nok prøvd å fingre og så hadde jeg prøvd å finne en lesbe jeg kunne ha lesbesex med Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Offentlig badeland/svømmehall Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) jeg hadde gått foran speilet og gjort masse heftig. naken Endret 3. februar 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dusja med jentene i klassen og svømmehall Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det ville uten tvil blitt en veldig seksuell periode - 24/7. Helt klart. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det ville uten tvil blitt en veldig seksuell periode - 24/7. Helt klart. Samme her, samt. hyppig bruk av kamera (for senere nytelse). O,o Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hadde nok prøvd å fingre og så hadde jeg prøvd å finne en lesbe jeg kunne ha lesbesex med Huff, nå kjenner jeg ikke så mange lesber, men er de fleste jeg har sett er ikke noe å samle på, eller noe jeg ville hatt sex med. Nei, hadde man blitt jente, så hadde jakten på en pen bifil eller nysgjerrig jente startet. Selv om jeg nok tror innerst inne at jeg hadde savnet utstyret mitt når jeg skulle hatt sex med en jente som jente. Måtte nok blitt strap-on da som sikkert er gøy når jenter har sex, men personlig villet jeg nok ha savnet følelsen av jentekjønn rundt utstyret mitt. Så hva hadde vært gøy som jente da? Det måtte være følelsen av makt ovenfor gutter, så det hadde blitt bytur og opptrådt som luremus.... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Kjøpt en dildo og vært inne hele dagen og brukt den i alle tenkelige kroppsåpninger for å se hvordan det er å få multiorgasmer. Word Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 haha. Hadde jeg vært gutt skulle jeg runke til jeg ble blå i trynet. Jeg skulle også ha blitt tatt i ræva med en strap on, fordi det er mange gutters fobi å få så mye som en finger baki hullet Lenke til kommentar
joaesp Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sett på meg selv naken i timevis Dette gjør jo jeg allerede. Jeg hadde garantert gjort alt for å kunne oppleve kvinneorgasme. Absolutt. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Sett på meg selv naken i timevis Dette gjør jo jeg allerede. Jeg hadde garantert gjort alt for å kunne oppleve kvinneorgasme. Absolutt. Selve orgasmen føles ganske likt for begge kjønn. Men hvis det er serieorgasme du mener... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Selve orgasmen føles ganske likt for begge kjønn. Men hvis det er serieorgasme du mener... Kvinneorgasmen er mye sterkere. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg sier som Schau, jeg. "Pult meg selv - bare for å sjekke." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg