Nerd1 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei hei! Jeg har en bærbar HP Omnibook XE4400 med Win Xp homedition. Nå låser denne seg i oppstarten, jeg kommer ikke lenger enn til win Xp-logoen, så er det stopp. Jeg har prøvd å holde nede F8 og starte den i sikkert modus, men til ingen nytte. Den låser seg på det samme stedet uansett hva slags alternativ jeg velger. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan komme inn på min pc? Kan det være mulig å installere Xp en gang til oppå den gamle installasjonen uten at jeg mister data? Med hilsen Nerd1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dette var et rart problem.... :-? Det er trygt å legge inn Xp uten at du mister data. Men da må du velge oppgradering istede for ny installasjon. Samt at du må bruke samme brukernavn som du har... Lenke til kommentar
Nerd1 Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! Jeg takker og bukker for svaret! Ja, det er et noe snodig problem, men jeg har mine mistanker til at min antivirus har gjort en litt for grundig jobb. Har hørt om andre tilfeller der noe lignende har skjedd. Rett før dette inntraff så merket jeg at maskinen ble ekstremt treig å stenge av. Det vil altså si tiden det tok fra jeg klikke på avslutt til den faktisk slo seg av. Uansett så er det et rapp på fingrene og en påminnelse om backup Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Windows Xp lever sin egen lille verden og :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå