imrok Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Trodde ikke jeg var så hjelpesløs når det gjelder Windows, men nå har det seg slik at menu-bar'ene ( File +++++) er søkk borte i alle mappene mine. Har kun 1 linje og det er den med folder-navn og minimer, maximer og (x). Dette skjedde helt uten videre (!) og jeg finner ingen steder hvor jeg får gjenoprettet den. Jeg bruker Windows XP -64bit Pro og dette haster veldig, så jeg setter pris på alle forslag så raskt som mulig. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det er sikkert en liten bagatellmessig innstilling, men hvilken? I mangel på annet alternativ vil jeg tro at en systemgjenoppretting til en dato der ting og tang virket ok, løser problemet (Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Helt uten videre skjedde det nok ikke. Hva gjorde du før problemet oppstod? Lenke til kommentar
imrok Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Ser ut som jeg går for en systemoppretting ja... Hva jeg gjorde er uvisst, men jeg hadde sendt en par mail og skulle inn i en folder og da var menyene borte. Det jeg lurer på er om jeg kan ha trykket en spesiell windows-hot-key eller noe, altså en kommando som kun fungerer med hotkey. Men hvilken hotkey!? ...det var det da Jallenbo: Jeg har googlet meg grønn Endret 16. september 2007 av imrok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå