Gå til innhold

VINN DEN BESTE MASKINEN TILGJENGELIG!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-01-03 16:50, vwalle skrev:

hallo. ikke faen om jeg vil ha Aopen kab de er så stygg at det er skumelt!!

gass & grus og jeg komer til å kjøpe Aopen!
:roll:
(da skule jeg heller hatt et Elkjøp kab!!!)


Aopen sux!!

Mirror kabinett rules!!
:grin:


Javel, men har du lest hva førstepremien er?

(fra Aopen.com:)

 

The 1st prize consist of products representing the latest technology has to offer.

Since it is not known what will be available on CeBit 2002 we can only state what KIND of products will be included.

 

 

First Prize:

 

Mainboard, capable of running the latest Intel P4 or AMD Socket A CPU

The latest Intel P4 or AMD Socket A CPU

The latest in AOpen Nvidia Based graphics card

512 MB of memory

1 high capacity Harddisc drive

The fastest available AOpen DVD-ROM drive

The Fastest available AOpen CD writer

AOpen's latest in 5 channel audio, the AW540

Trip and Entry to Cebit 2002 for 1 day

Lenke til kommentar

Stakkars mennesker som vinner... tenk å bli påtvunget masse AOpen-greier... også attpåtil, være nødt til å ha et AOpen kabinett, og bruke tid og penger på å modde det! PR-stunt fra AOpen. Men CPU og hovedkort frister, spesielt med tanke på at jeg har, øh, solgt alt jeg eier. Reservemaskin i gang nå er en Pentium 233 ett-eller-annet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-04 01:30, |_Cisco_| skrev:

Jeg syntes ikke at det hele tiden må være den jævla aldersgrensa!! Jeg er selv 14 år, og hadde gjerne lyst å delta. (er ca. halvferdig med mitt kabinett)



 

Kan ikke du bare modde et kabinett og be sin far skrive under? Ser ikke at det skulle være et problem?

:grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-04 03:21, Corleone skrev:

Hvis den konkurransen kjøres i Norge, så er jeg i tvil om at det er så lovlig å holde den. Å holde konkurranser som krever at du kjøper noe for å kunne delta er ulovlig! Dessuten så stinker AOpen-kabinettene!!!!!!


 

Den er ikke i Norge. Den er for europeere!

Lenke til kommentar

Quote:


Corleone skrev (2002-01-04 03:21):

Hvis den konkurransen kjøres i Norge, så er jeg i tvil om at det er så lovlig å holde den. Å holde konkurranser som krever at du kjøper noe for å kunne delta er ulovlig! Dessuten så stinker AOpen-kabinettene!!!!!!


 

den krever ikke at du kjøper noe som helst, bare at du har. på samme måte som å delta i en foto-kunkuranse krever at du har et kamera.

Lenke til kommentar

Quote:


Corleone skrev (2002-01-04 13:59):

Fotokonkurranser krever ikke at du her et bestemt merke på kameraet! Jeg fikk inntrykk at en måtte ha et AOpen-kabinett for å kunne være med. Tok jeg feil?


 

okey da jeg skal ikke krangle. Men jeg tror hovedpoenget her at det sitter mange tusen menesker rundt om i verden som har Aopen-kabinett, og *veldig* mange av de har allerede modda det (ta en titt i gjennom galleriet på Virtual Hideout). Det eneste de behøver er å sende inn bilder. Det finnes ingen konkuranser man *må* være med i. Er man ikke enig i reglene så lar man bare være. En annen synsvinkel er at alle konkuranser må finansieres på en eller annen måte. Sponsorer skal ha noe igjenn, som oftest gjennom promotering.

Lenke til kommentar

JA der HØRRE Du!!!

 

det ekke vits å kverulere så jævla masse,

om det er ulovlig, WHO CARES!?

 

ikke meg i alle fall

 

eg har ikke bruk for et stygt Aopen kabinett,

klarer meg FINT med det REC-kabinettet eg har fra 1998 :grin:

 

å bruke penger på pc (da mener eg masse seff)

er bare tull, da har man jo råd til en BIL!!

 

og det gir en masse bedre følelse å ha en 70-80 modell til 20.000 enn en pc til 15.000, det er jo også masse bedre grafikk også :razz:

og ikke minst varer en god del lenger

 

 

SÅ DET SÅ!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...