Skogslik Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Er på jakt etter en grøsser film, i og med at det er noe eg elsker Men vill ha en som fåregår helst i skog. eller filmer som er bastert på noe ekte. trenger ikkje nevne motorsagmasakeren, den hvet eg om Noen som har noe tips? kom gjerne med dem lister opp et eg kommer på som eg har sett: Motorsagmasakeren Wrong Turn Villmark The Village Canin fever De eg kommer på nå. tar gjerne i mot forslag på filmer som fåregår i ikkje nødvendig vis skog men øde plasser liksom, slik som motorsag masakeren Endret 16. september 2007 av gas Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kan vel egentlig ikke regnes som grøsser, men Villmark? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Kan vel egentlig ikke regnes som grøsser, men Villmark? 9500494[/snapback] Har sett Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 "Blair witch project" - elsket og hatet, personlig liker jeg den "Severance" er også grei, men heller mer mot splatter. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 The Blair Witch Project foregår i en skog, og virker veldig ekte.. Se den. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Blair Witch Project er utrolig kjedelig. Ikke se den. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Blair Witch Project er utrolig kjedelig. Ikke se den. 9501570[/snapback] Enig. En helt håpløst kjedelig film. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Deliverance foregår i skogsområder, men om det kan kalles en grøsser er vel å ta i litt, ja. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Kanskje en idè at trådstarter nevner de kjente filmene han har sett, sånn at vi slipper å komme med ubrukelige forslag? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Friday the 13th , helt klart! Handler om en gjeng ungdommer som er ute i en skog. En klassiker. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hmm, The Village? Er heller ikke blant de mest skumle men mye skog der. Lenke til kommentar
stornrider Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Merkelig at så mange ikke liker The Blair Witch Project,filmen fikk jo god kritikk da den kom på kino.Artig at da den kom til første visning i Cannes ble den framstilt som en ekte dokumentar film,ble en del bråk husker jeg. Syntes den var svært god,hadde ukjente skuespilere,bra fake dokumentar style, og en slutt som kom raskt og var utenom det vanlige. De som skrek høyest i salen,var faktisk en god del gutter. Endret 16. september 2007 av stornrider Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Blair Witch Project er absolutt å anbefale. Filmen er griseekkel.. blir du ikke redd av å se den uti villmarka midt på natta er det noe feil med deg. *Ugh* Barneskrik... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Evil Dead (1'ern - den er mest grøsser, 2'ern er omtrent samme handlinga, men mer komedie enn grøsser). Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Camp Slaughter Skrekk/grøsser film basert på en sann hendelse i Skandinavia, eksakt sted og tid blir ikke nevnt med tanke på ofrenes familie. Endret 16. september 2007 av sir-alex Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Blair Witch er jo en kjempegod skrekkfilm. Jeg så den for en del år tilbake i den tro at det var en ekte dokumentar, og jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hehe Jeg trodde også det var ekte da jeg så den da jeg var mindre Fyskummelt på slutten inni huset med alle håndavtrykkene. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Motorsagmasakeren Wrong Turn Villmark The Village Canin fever 9500484[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå