Gå til innhold

Service på pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg handler fra PCutstyr stadig vekk, det funker bra. Fikk en defekt PSU en gang som ble testa og bytta ut, hadde også et annet tilfelle der jeg mistenkte feil på et par vifter i et kabinett jeg kjøpte derfra, de ble sendt inn, teste og det viste seg at det faktisk ikke var noe feil med dem (det var en liksomvieftestyring på hovedkortet som lagde tull), men jeg fikk dem tilbake helt uten gebyrer :) Veit ikke om det er vanlig praksis men det gikk i alle fall fint.

 

Når jeg først er i gang har jeg også kjøpt et skjermkort der (7900GT) som det var en feil på men som ikke viste seg før etter en relativt lang stund, men allikevel gikk det helt fint å få sendt det inn og få det byttet (byttet det i et HD2900XT og betalte mellomlegget siden de ikke lenger hadde 7900GT'en på lager).

 

Det var alle mine positive erfaringer. På den legative siden har det faktisk skjedd en gang at ordren stoppa opp og ble utsatt en uke på grunn av noe kluss på PCutstyrs side, men da jeg sendte en mail gikk plutselig alt utrolig fort :)

 

De er kjappe til å svare på e-post og veldig greie å ha med og gjøre* på telefon.

 

Konklusjonen er i alle fall at jeg vil fortsette å kjøpe derfra, og jeg kan absolutt anbefale dem :)

 

-G.G.

 

*OT: heter det "greie å ha med og gjøre" eller "greie å med med å gjøre"? Ble plutselig usikker.

Endret av G.G.
Lenke til kommentar

Har brukt de noen ganger selv, aldri hatt noe å klage på. Kjappe å fine til å svare på mail også.

 

Jeg hadde en bestilling inne en gang, hvor ett par deler var forsinket. Da ringte de å lurte på om det var greit om de sendte det de hadde på lager, og sendte resten når det kom inn. Uten ekstra kostnader for meg.

 

Det er vel egentlig eneste nettbutikken jeg tror jeg kommer til å bruke fremover, så lenge jeg ikke henter på Netshop i Oslo

Lenke til kommentar

Har anbefalt PC-Utstyr for kamerater og bekjente mange ganger. Men det var før.

 

Før to kamerater bestillte hvert sitt hovedkort fra ECS-Elitegroup der.

 

Maken til supporthelvete har ingen av de vært borte i.

 

Han ene fikk etter mye krangling (flere mnd.) ett tilsvarende ASUS, som han betalte mellomlegget på. (Etter å ha fått tilsendt enda ett likt kort, med samme defekt).

 

Han andre fikk ingenting.

 

 

Etter det har jeg boikottet PC-Utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...