Wiciwato Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har en liten kink med kameraten, og lurer på hvem som er best av disse to.. Og når jeg sier diamondback, mener jeg den gjennomsiktige grønne...Fra 2003 elns. Hvem er best? Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Deathadder ble kåret til den beste av esreality.com, men på den andre sida, jeg fikk min i går og alt gikk fint inntil jeg installerte nyeste driver filer og boom så ble musen ødelagt. Høres latterlig ut, men det har skjedd med en del andre også, ellers så syns jeg at den er veldig bra. Har dessverre ikke prøvd diamondback og kan ikke sammenligne de to. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Gadd ikke å innstalere driveren jeg Lucky me :!: Neida, men må du kjøpe ny? har du ikke noe forsikring...De kan jo ikke bare gå i stykker!!! Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Sendt dem en mail og venter på svar, ganske sikker på at jeg får ny i og med at det ikke var min feil at den ble ødelagt. Driverne hjelper hvis du skal justere på settings ol. ellers er det ikke noe vits nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå